R0xannaBanana Ik heb deze parken in de eerste instantie gekozen omdat eentje niet zo'n hele erge pretpark fan is.
Jaa ik snap je overweging hierin wel. Grappig genoeg is juist een onbekend park bezoeken hartstikke leuk, ook voor mensen die niet zoveel met de hobby hebben. Zo heb ik vorig jaar net voor de coronacrisis mijn vriendengroep meegenomen naar voor de meesten hun eerste dagje dagje Toverland. Hadden ze nog nooit van gehoord, maar Mark is er enthousiast over dus waarom niet, althans ik denk dat ze dat dachten. Conclusie: Het was echt een topdag, en iedereen kwam uit Fenix met de grootste glimlach en het enige wat ik hoorde was "wat een vet apparaat is dat!"
Je koos bijvoorbeeld Disneyland omdat (naast dat het een prachtig park is) iedereen het kent, maar je kan dan ook kiezen voor een Tripsdrill omdat daar gewoon vette attracties staan. Verras die mensen door ze mee te nemen in onze knotsgekke achtbaanwereld 😉
Simon Parc St. Paul, Walygator Parc, Swabenpark, Skyline Park
Ik zou deze parkjes er niet in doen, deze zijn meer voor alleen de meer doorgewinterde achtbaanfanaat. Je wil het niet te vol stoppen met verschillende parken, en dan zou ik eerder Nigloland en Tripsdrill doen dan een van deze 4.
R0xannaBanana Ik heb even gekeken naar de suggesties en dit is de route die ik nu voor ogen heb:
Efteling->Disneyland->Nigloland->Europapark->Tripsdrill.
Ook denk ik dat het toch wat handiger is om er een halve week bij te pakken i.v.m. het extra park en de lange afstanden. Opzich is het vroege opstaan nog wel haalbaar, maar het leek mij achteraf ook wel wat handiger om iets meer rust te kunnen pakken.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik vind het advies enorm behulpzaam en ik waardeer het heel erg! Uiteraard ga ik het hele plan opnieuw uitwerken en hier even updaten.
Ik denk dat je hiermee een ontzettend gave trip op touw hebt gezet. Dagje Efteling, Dagje rijden / voorbereiden voor paar dagen parken, twee dagen Disney, dagje Niglo, dagje rust hier voor je naar Rust rijdt, twee dagen EP en afsluiten met een dagje Tripsdrill. Al zou ik wellicht ook zoals Marco aangeeft de Efteling overslaan.
Mag ik mee?! 😛