That’s it, de baan is eindelijk compleet en we hebben nu ook een officiële naam voor de baan. TRON Lightcycle / Run.

21 dagen later

Ondertussen is er een pop-up display gekomen met een deel van de trein. Schijnbaar is dit een look-no-touch-display. Ook is dus nu bekend dat Enterprise Rent-A-Car de sponsor zal zijn van de attractie.

Wel jammer dat je de karretjes niet kan uitproberen, zou wel leuk zijn als dat nu al een test seat is

Hjalmar That’s it, de baan is eindelijk compleet en we hebben nu ook een officiële naam voor de baan. TRON Lightcycle / Run.

Waarom zouden ze het woordje Power weggelaten hebben?

Njit Ik gok dat het een marketingtool om de baan als uniek aan te bestempelen ondanks dat het dezelfde baan is als Shanghai. Blijven Amerikanen hé.

Ik vond het al bijzonder in EPCOT was, maar waarom zouden ze een attractie laten sponsoren? Ik vond dat behoorlijk goedkoop overkomen 😅

Convival Iets wat al gebeurt sinds de opening van Disneyland in 1955. Simpelweg om de kosten te drukken.

Dat is inderdaad heel gebruikelijk bij Disney. Gek genoeg hoor je daar zelden iemand over, maar Blue Fire by Gazprom is in het verleden regelmatig daarom bekritiseert. Wellicht dat het bedrijf daar ook iets mee te maken heeft, maar dan nog. Hoe gek zou het zijn als je in de Efteling krijgt "Max & Moritz, presented by Danoontje". Ik denk dat we vellen vol met klachten kunnen gaan noteren op het forum 😂

Convival Ik vond het al bijzonder in EPCOT was, maar waarom zouden ze een attractie laten sponsoren? Ik vond dat behoorlijk goedkoop overkomen 😅

Test Track is gesponsored door General Motors
          Spaceship Earth is gesponsored geweest door AT&T en Siemens.

En zo zijn er inderdaad nog veel meer voorbeelden.

Michael Gek genoeg hoor je daar zelden iemand over, maar Blue Fire by Gazprom is in het verleden regelmatig daarom bekritiseert. Wellicht dat het bedrijf daar ook iets mee te maken heeft, maar dan nog.

Ik stoor me inderdaad meer aan 't feit dat 't Gazprom is dan iets anders, want de naam en thema zijn nog best passend bij de sponsor. Ik vind 't in Disney ook best wel storend hoor, maar in de attractie zie je er weinig van. Het is niet zoals elders dat de sponsorborden quasi nog langs de lifthill en in de remmen staan. (Dat doet Six Flags.)

Michael Heeft dat niet te maken met de ethische waarden van dat bedrijf en Rusland zelf?

Michael Daar kun je nog meer voorbeelden van maken 😆

Fata morgana (Mekka foods)
          Villa Volta (Grass company)
          Carnaval Festival (Suikerunie)
          Droomvlucht (Groenlinks)

Marco Michael Daar kun je nog meer voorbeelden van maken 😆

Fata morgana (Mekka foods)
            Villa Volta (Grass company)
            Carnaval Festival (Suikerunie)
            Droomvlucht (Groenlinks)

Ik zou 't in De Efteling niet doen, maar waarom Walibi niet? "Untamed: powered by Hornbach" en zo. Kettingzaaggeluiden als je vertrekt. You name it.

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

Jules
              De Efteling heeft al de Unox worsten die overal prominent naar voren komen, die hebben al genoeg sponsoring 😂

Tonnie je slaat Coca Cola en onderliggende merken over waar je mee doodgegooid word in de Efteling 😂

14 dagen later
                13 dagen later

Ondertussen wordt de Gravity Building dicht gemaakt in Magic Kingdom

en de entree van het gebouw begint nu ook langzaam vorm te krijgen aan de zijkant.

2 maanden later

en nog een kleine update dankzij Bioreconstruct en BlogMickey.com

Wat een prachtige bocht is dat om te zien. Blijft mooi 😎

17 dagen later