Disney bouwt Tron: Lightcycle Power Run in Magic Kingdom
Tonnie Oh ik vind het helemaal niet gek juist, de Tron Canopy komt zelfs nog (deels) binnen de spoorlijn op een stukje dat eerst eigenlijk vooral een dood pad was. Het showgebouw zelf ligt buiten de spoorlijn, dus dit wijkt nog weinig af van de parkopzet toch? Ik denk dat deze uitbreiding het dode stuk mooi opvult, en zo wordt het tevens een nieuwe entree naar Tomorrowland
Ik denk dat dit de perfecte boost is voor Tomorrowland en eerlijk gezegd hoop ik dat ze ook de rest van Tomorrowland weer wat futuristischer gaan maken, zodat het allemaal net weer wat minder gedateerd wordt. Want eigenlijk vind ik het wel ironisch dat juist dit voor mij het meest gedateerde stukje Magic Kingdom was.
Een paar dagen later en een stuk meer track.
Nice! Dat schiet al mooi op
Er past zoveel meer track in dat showgebouw. Ik hoor steeds dat de baan wat kort is. Ik snap dat dit nu eenmaal een kopie werd en dat is wel zo logisch, maar gevoelsmatig is zoveel ruimte onbenut.
Ja als je had gewild had er meer track in gekund. Maar TRON heeft grote decorstukken, en voornamelijk grote schermen in de hal waardoor je de rest van de baan en andere treintjes niet goed kan zien tijdens de rit. Heb TRON nu een flink aantal keer gedaan en de rittijd zit echt dik in orde.
Jules Ben je er al in geweest?
Tron is in alle opzichten echt geweldig. De hoeveelheid theming in het gebouw werkt daar wel aan mee. Eerst even doen man!
Niet met je eens Jules. Het is een prima rit die lang genoeg duurt.
Mwoh, buiten de laatste twee bocht met projecties, de spiegels en drie bogen en zes grote pijlen zit er voornamelijk alleen maar aankleding op de muren van het gebouw. Echt veel thema is het niet, maar het is voornamelijk effectief.