De reden voor de vertraging is natuurlijk bekend, maar eh, kuch, zei hier iemand iets over trage Fransen?

Had iemand een paar motors besteld ? 🤣

4 dagen later
    18 dagen later

Testen van de attractie is begonnen.

7 dagen later
    10 dagen later

Is er trouwens iets bekend over de openingsdatum? Ik ga mid-september naar Orlando zeer waarschijnlijk en was benieuwd of ik geluk of pech ga hebben 🙂

Convival Nope, hou er maar rekening mee dat Tron niet open gaat voor het kerst seizoen start. Heel mischief 1 Oktober, maar dan moeten ze hard doorwerken de komende maanden.

Niek En de techniek hierachter is zo bizar. Het zijn zowat de zwaarste treinen ooit gemaakt en alleen al de verlichting en geluid van deze units. Het zijn echt prachtige treinen. En dat x 12 (volgens sommige bronnen 13!)

11 dagen later

Hier weer een mooie update vanuit het Magic Kingdom. Er is veel vooruitgang te zien. Het dak is bijna af. Wat mij opviel is dat het dak in Magic Kingdom veel witter is dan die in Shanghai. Wat uiteindelijk wel weer mooi past bij Space Mountain

• MrRC vindt dit leuk.

EDIT: even een toelichting bij deze post. Ik had boven dit bericht een filmpje geplaatst waarin de voortgang te zien is van deze fantastische attractie. Deze Tweet kwam ik vervolgens tegen. Ik besloot om deze te plaatsen vanwege de vele details die te zien zijn aan de binnenkant van het dak. Zouden al die lijntjes/deeltjes die in het dak zelf verwerkt zijn uiteindelijk gaan oplichten? Dan is het wel een compleet ander dak dan in Shanghai. Ben heel benieuwd.

• MrRC heeft hierop gereageerd.

Pascal-Manu Je tweet laad niet. Maar als je er op klikt , zie je ook wat in de video te zien is wat jij er boven geplaatst heb.

MrRC Ow wacht, je bedoeld de video die ik geplaatst heb. Ja, klopt. Alleen in de foto's in die tweet zie je net iets meer details van het dak aan de binnenkant. Prachtig!

• MrRC vindt dit leuk.

Hmmzzz, wanneer gaat deze attractie openen.

DAN2019 zoals ik al eerder zei, mijn verwachting is misschien 1 Oktober, maar zeker Kerst periode in 2022. Maar we zien dat Disney steeds vaker later meldt wanneer ze een attractie openen, dus tot zes weken van te voren zullen we niets weten. Tenzij die marketing knuppel weer een stom bericht de wereld instuurt op Twitter en het “per ongeluk” zelf lekt.

Hjalmar zoals ik al eerder zei, mijn verwachting is misschien 1 Oktober, maar zeker Kerst periode in 2022. Maar we zien dat Disney steeds vaker later meldt wanneer ze een attractie openen, dus tot zes weken van te voren zullen we niets weten. Tenzij die marketing knuppel weer een stom bericht de wereld instuurt op Twitter en het “per ongeluk” zelf lekt.

Geef Guardians alstublieft ook even tijd om te schitteren. Binnen een aantal weken opent daar de duurste achtbaan ter wereld. Lijkt mij dat die even wat eerder door de marketing wordt gepushed. Die gaat nog wel gepushed worden tot de zomer op z'n minst. 1 oktober is ook mijn gok, maar als je het mij vraagt zullen ze dan moeten beginnen met marketen rondom augustus wat dus inderdaad ook een week 6 is volgens jouw aanname. Ik denk dat de marketing pas begint vlak na het zomerseizoen. En ja dat is kort, maar wel verklaarbaar.

SylvainDr Binnen een aantal weken opent daar de duurste achtbaan ter wereld.

Ik dacht dat Expedition Everest het duurste was. Maar als jij dat zegt dan neem ik dat wel aan.

MrRC Ik dacht dat Expedition Everest het duurste was. Maar als jij dat zegt dan neem ik dat wel aan.

Guardians of the Galaxy: Cosmic Rewind heeft naar verwachting ergens tussen de 400 en 450 miljoen dollar gekost. Dat komt niet in de buurt van de 100 miljoen (+ inflatie) van Everest. Nou moet er wel gezegd worden dat Disney dit nooit bevestigd heeft. Maar dit zijn wel de getallen die nu de rondte doen. 🙂

• MrRC vindt dit leuk.