Niek Sterker nog, daar ontbreekt die. Dan blijkt dus dat de tunnel een latere toevoeging is geweest. Geen hele mooie toevoeging, maar ik snap de noodzaak.
Loekiloeki Het blijft wel een indrukwekkende koepel hoor. Ik denk dat de attractie in dat gebied wel goed tot zijn recht komt. Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken dat Tron bij ‘ons’ in Discoveryland komt te staan.
Jailsamer Loekiloeki Nee helemaal mee eens, al hebben we bij Buzz gezien dat het hele Jule Verne thema niet heilig is voor Parijs.
Loekiloeki Jailsamer Ik zie hem liever in de studio’s belanden. Maar dat is weer een andere discussie. 😊
ppc-anoniem-1 Leuk feitje: gisteren precies 4 jaar geleden zijn ze begonnen met de bouw van Tron in het Magic Kingdom.
JorisR De reden voor de vertraging is natuurlijk bekend, maar eh, kuch, zei hier iemand iets over trage Fransen?
Eftelflags Niek En de techniek hierachter is zo bizar. Het zijn zowat de zwaarste treinen ooit gemaakt en alleen al de verlichting en geluid van deze units. Het zijn echt prachtige treinen. En dat x 12 (volgens sommige bronnen 13!)
Convival Is er trouwens iets bekend over de openingsdatum? Ik ga mid-september naar Orlando zeer waarschijnlijk en was benieuwd of ik geluk of pech ga hebben 🙂
Hjalmar Convival Nope, hou er maar rekening mee dat Tron niet open gaat voor het kerst seizoen start. Heel mischief 1 Oktober, maar dan moeten ze hard doorwerken de komende maanden.