Omdat reizen en vakanties op dit moment een beetje lastig zijn hebben we besloten om jullie deze aflevering audio-virtueel mee te nemen naar Universal Studio's Florida.
We lopen het hele park door, delen leuke feitjes en weetjes en bespreken alle attracties en must-eats die jij moet doen tijdens jouw bezoek aan een van onze favoriete pretparken!

Check hem nu in je favoriete podcast app of op www.upperlotpodcast.nl

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/upper-lot-podcast/id1548184573#episodeGuid=ddc54ce4-c19d-4f25-8e05-9e3fdbbbd56a

We zijn weer heel benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie na het luisteren ook zo'n zin hebben om weer op reis te gaan !

14 dagen later

Toffe aflevering weer! Ik heb deze coaster zelf nog nooit bereden helaas maar deze audio tour heeft me heel nieuwsgierig gemaakt naar de rit! (en nee ik ga nu geen onride opzoeken, ik hoor eerder dat ik hem volgend jaar zelf kan beleven 😃)

13 dagen later
6 dagen later
een maand later

Goedemorgen allemaal,
Vandaag een heel speciale nieuwe aflevering; onze eerste internationale show!
We zijn zelf echt super excited en we hebben keihard gewerkt voor deze gast😊
Het is onze eerste Engelstalige show met als gast Chick Russel, deze man is in de jaren 90 aangenomen bij WDI door Michael Eisner en heeft oa gewerkt aan Tokyo Disney Sea en MGM studio's.
Hij heeft de scripts geschreven voor oa Harry Potter and the Forbidden Journey, Transformers the ride en Fast and Furious.
Zijn meest recente project voor Universal was Mario Kart Koopa's challenge en hij neemt plaats achter zijn bureau in Californië en neemt ons mee achter de schermen bij ontwikkeling van dit soort world class attracties.
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden ❤🌎

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/upper-lot-podcast/id1548184573#episodeGuid=d6531d94-3519-4731-8027-af45ed1bac17

13 dagen later

Een nieuwe week dus weer tijd voor een nieuwe Upper Lot Podcast!
    Deze week bespreken we Universal's nieuwste darkride; Secret Life of Pet's; off the leash!
    Wat valt ons op, welke details vonden we gaaf en bouwt Universal nu een betere familievriendelijke darkride dan de buren??!

Spotify:

Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/nl/podcast/upper-lot-podcast/id1548184573#episodeGuid=5a05d166-c0ed-4d3c-931b-56df42cb53bc
    Vond je het nu een leuke aflevering vergeet dan niet om een review achter te laten!

TheThemeparkCompany Ik loop (nog steeds) een beetje achter met het luisteren van alle podcasts die ik volg. Maar heb inmiddels aflevering 9 kunnen beluisteren waarin jullie Chick Russell te gast hebben. Echt een hele toffe aflevering. Gaaf dat een jullie ondanks het korte bestaan van de podcast toch al zo iemand achter de microfoon kregen!

Wel ook een klein puntje van kritiek als dat mag. Ik snap dat jullie het interview Engelstalig doen (alleen maar goed zelfs). Alleen van een Nederlandstalige podcast zou ik wel verwachten dat er dan wel een Nederlandstalige introductie is en misschien ook nog een kleine nabespreking tussen jou en Nicky over het gesprek dat we net gehoord hebben met Chick. Mogelijk hebben jullie ervoor gekozen om alles Engels te doen zodat de aflevering internationaal beter te beluisteren is (dat is een aanname). Maar als afleveringen verder altijd in het Nederlands zijn heeft dat in mijn ogen weinig toegevoegde waarde en zou je dat ook afkunnen met shownotes die zeggen "intro in NL, interview EN".

10 dagen later

Marvin hi Marvin, thanks voor je feedback, voor ons was dit een eerste experiment ook om te kijken of we het zouden kunnen en wat het effect zou zijn als we de show inderdaad helemaal internationaal zouden maken. Wel goede feedback hoor! We zullen de komende periode af en toe nog wel wat meer experimenteren met verschillende formats en ideeen om te kijken of we ons verder kunnen onderscheiden. Vooralsnog blijft het de bedoeling om Nederlandstalige afleveringen te blijven maken met af en toe een internationale gast of een lokale verslaggever in Orlando Hollywood of Tokyo.

Marvin heeft de titel veranderd naar Een nieuwe (pretpark) podcast: Upper Lot Podcast .