TheThemeparkCompany Ik loop (nog steeds) een beetje achter met het luisteren van alle podcasts die ik volg. Maar heb inmiddels aflevering 9 kunnen beluisteren waarin jullie Chick Russell te gast hebben. Echt een hele toffe aflevering. Gaaf dat een jullie ondanks het korte bestaan van de podcast toch al zo iemand achter de microfoon kregen!
Wel ook een klein puntje van kritiek als dat mag. Ik snap dat jullie het interview Engelstalig doen (alleen maar goed zelfs). Alleen van een Nederlandstalige podcast zou ik wel verwachten dat er dan wel een Nederlandstalige introductie is en misschien ook nog een kleine nabespreking tussen jou en Nicky over het gesprek dat we net gehoord hebben met Chick. Mogelijk hebben jullie ervoor gekozen om alles Engels te doen zodat de aflevering internationaal beter te beluisteren is (dat is een aanname). Maar als afleveringen verder altijd in het Nederlands zijn heeft dat in mijn ogen weinig toegevoegde waarde en zou je dat ook afkunnen met shownotes die zeggen "intro in NL, interview EN".