Goedemorgen,
Afgelopen maanden heb ik samen met Nicky Steenkist gewerkt aan een nieuwe Nederlandstalige Universal Studio's Podcast
Ik wil met jullie graag de eerste aflevering delen van de Upper Lot Podcast!
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden✌
Deze aflevering bespreken we Super Nintendo World in Universal Studios Japan en champignon popcorn?

Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/nl/podcast/upper-lot-podcast/id1548184573#episodeGuid=423c5254-c457-4cfc-9529-bce685c38280

Spotify:

Daarnaast ook te beluisteren via Google Podcasts, Amazon Music, Juke, Overcast, Comcast, Deezer, TuneIn. Veel plezier en laat even weten wat je ervan vind ✌

Leuke eerste aflevering! Toevallig meteen ook een onderwerp wat mij als Nintendo fan enorm aan spreekt dus dat werkt altijd lekker mee 😉 Ik heb me in ieder geval geabonneerd en ga jullie zeker volgen.

Ik vind de inhoud van de aflevering super, het is echt een geweldig onderwerp om mee te beginnen!
    Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het moeilijk vond om naar te luisteren. Dit komt voor mij persoonlijk door het erg aanwezige (Den Haagse?) accent.
    Maar misschien ben ik de enige daarin, jullie moeten zoiezo doorgaan met deze podcast! Want wat is Universal een leuk en veelzijdig onderwerp om over te praten.

CarlosAmigos Dit komt voor mij persoonlijk door het erg aanwezige (Den Haagse?) accent.

Ik vind het accent erg meevallen/nauwelijks merkbaar en komt volgens mij zeker niet over als een (sterk) Haags accent. Ik kan me het overigens wel voorstellen als iemand dit ondervindt die uit Vlaanderen komt. Sommige Vlaamse podcasts hebben bij mij soms ook al een nadeel als de accenten echt heel sterk zijn. Zelfde geldt overigens voor een sterk Limburgs accent.

Ja, het zijn minimale dingen hoor, en het doet echt niet af aan de kwaliteit van de podcast an sich. Het zijn gewoon dingen zoals hoe 'Japan' wordt uitgesproken of het gebruik van het woord 'heb' in plaats van 'heeft/hebben'. Het zijn kleine dingen, maar wel dingen die mij soms irriteerden.
      Maar zoals ik zei, it's nitpicking. Al met al is de aflevering heel tof!

5 dagen later

TheThemeparkCompany Tof dat je laat weten dat je de reacties waardeerd! Tipje voor de volgende keer wel, je kunt in een post op meerdere mensen reageren. Wanneer je bezig bent met je post en je drukt opnieuw op de reageer knop dan komt de link naar die persoon zijn post weer in jou post terecht. Of je typt @<username> en dan krijg je ook een lijstje met posts van die persoon in het topic. Dat scheelt een paar dubbele postings 😉

Goedemorgen

Vandaag mag ik weer een toffe nieuwe podcastaflevering aankondigen!
        Dit keer bespreken wij Jurassic World: The Ride én interviewen wij Har Kupers, CEO van Vekoma Rides!

Je kan onze podcast beluisteren via de website www.upperlotpodcast.nl

Apple Podcasts 👉 https://podcasts.apple.com/nl/podcast/upper-lot-podcast/id1548184573#episodeGuid=0641c5f9-1f0b-4939-b83c-8276a997e6cc

Spotify 👉

Daarnaast ook te beluisteren via Google Podcasts, Amazon Music, Juke, Overcast, Casttbox, PocketCasts etc

Ik ben weer heel benieuwd wat jullie ervan vinden! ❤🌎

7 dagen later

Ik loop een beetje achter met m'n podcasts maar ook deze aflevering luisterde weer lekker weg. Heel gaaf dat jullie in de tweede aflevering ook al meteen een interview met Vekoma hadden. Ga zo door 😎

13 dagen later

Omdat reizen en vakanties op dit moment een beetje lastig zijn hebben we besloten om jullie deze aflevering audio-virtueel mee te nemen naar Universal Studio's Florida.
        We lopen het hele park door, delen leuke feitjes en weetjes en bespreken alle attracties en must-eats die jij moet doen tijdens jouw bezoek aan een van onze favoriete pretparken!

Check hem nu in je favoriete podcast app of op www.upperlotpodcast.nl

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/upper-lot-podcast/id1548184573#episodeGuid=ddc54ce4-c19d-4f25-8e05-9e3fdbbbd56a

We zijn weer heel benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie na het luisteren ook zo'n zin hebben om weer op reis te gaan !

14 dagen later

Toffe aflevering weer! Ik heb deze coaster zelf nog nooit bereden helaas maar deze audio tour heeft me heel nieuwsgierig gemaakt naar de rit! (en nee ik ga nu geen onride opzoeken, ik hoor eerder dat ik hem volgend jaar zelf kan beleven 😃)

13 dagen later
        6 dagen later
        een maand later

Goedemorgen allemaal,
        Vandaag een heel speciale nieuwe aflevering; onze eerste internationale show!
        We zijn zelf echt super excited en we hebben keihard gewerkt voor deze gast😊
        Het is onze eerste Engelstalige show met als gast Chick Russel, deze man is in de jaren 90 aangenomen bij WDI door Michael Eisner en heeft oa gewerkt aan Tokyo Disney Sea en MGM studio's.
        Hij heeft de scripts geschreven voor oa Harry Potter and the Forbidden Journey, Transformers the ride en Fast and Furious.
        Zijn meest recente project voor Universal was Mario Kart Koopa's challenge en hij neemt plaats achter zijn bureau in Californië en neemt ons mee achter de schermen bij ontwikkeling van dit soort world class attracties.
        Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden ❤🌎

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/upper-lot-podcast/id1548184573#episodeGuid=d6531d94-3519-4731-8027-af45ed1bac17