Ron Een leuk doel als pretparkliefhebber. Hoewel het makkelijk lijkt, zie ik het mijzelf dan eerlijk gezegd niet zo snel halen. Zelfs in Nederland zijn er al uithoeken waar ik niet zo snel heen zou gaan om een achtbaan te doen.
Ja dat is waar. Maar met een beetje goed plannen en combineren met andere dingen, denk ik dat het goed te doen moet zijn. Bijvoorbeeld Duinen Zathe, Coevorden, Schloss Dankern en de dag afsluiten in Slagharen.
Ron Sla je trouwens de kermisbanen over? Hoewel ik het niet zeker weet, staat me iets bij dat in het geval van de NL bingo deze ook gedaan moesten worden, maar er zal vast iemand zijn die daar meer over weet.
Ik ben eigenlijk niet echt thuis in de kermis scene dus ik had daar niet expliciet plannen voor gemaakt. Maar mochten er inderdaad mensen zijn die hier meer over weten of vinden dat er echt iets mist wat wel terug te vinden is op de kermis, dan houd ik me zeker aanbevolen!
Toevoeging: toevallig wist ik afgelopen september wel van de kermis in Den Haag, waar ik toen twee banen van exploitant Buwalda heb gedaan. Dat vond ik wel leuk om te doen, dus ik sluit kermisbanen voorlopig niet uit, het is alleen wat lastig voor mij om daarin bingo te halen als ik niet in kaart kan brengen hoeveel achtbanen er zijn ๐