Niek
Volgens mij is met de vergelijking vekoma/intamin toch behoorlijk duidelijk dat het volgende bedoeld wordt:
"echter, bouwen hebben ze zeker een handvol grote accomplishments in hun catalogus". Wat staat hier? Dat Intamin wel toffe dingen heeft gebouwd? Of Vekoma? Wat bedoel je?
Intamin heeft veel recordbrekende achtbanen gebouwd, ten opzichte van vekoma.
"Hun focus heeft altijd op innovatie en kracht gelegen" ? Wiens focus? Vekoma? Dus bij Intamin ligt er geen focus op innovatie? Dat moet je ff uitleggen hoor. En kracht? Wat is kracht? En hoe kun je als achtbaanbouwer de focus op kracht leggen?
Intamin heeft zich altijd gefocust op extreme coaster, groter, hoger, sneller, meer kracht/pit. Volgens mij is 't overduidelijk dat dat bedoeld wordt. Niet vekoma.
"Niet elke soort baan sluit daar op aan" Niet elk soort baan sluit aan op innovatie en kracht? Wat?! Hier ben je me echt kwijt hoor.
Niet elk type baan (kiddy coaster, family coaster etc) sluit aan op dat innovatieve en extreme van intamin wat intamin meestal levert,
En ten slotte "Niet elk park is daar naar op zoek". Dus niet elk park is op zoek naar innovatie en kracht?
Nee, niet elk park is daarnaar opzoek, ik heb bijvoorbeeld de efteling wat dat betreft nog nooit de grenzen zien opzoeken. Toverland ook niet. Dus nee, niet elk park is opzoek naar die innovatie en kracht, maar zijn wellicht meer opzoek naar een familiale achtbaan die een andere leverancier beter kan leveren dan intamin.
Ja zijn post is een beetje onduidelijk door ie ''echter, bouwen'' Maar met een beetje gezond verstand is er toch prima uit te halen wat hier bedoeld wordt?