• De Huiskamer
  • Pin trading: welke pin mis jij of heb je te veel?

Ik ben de laatste pins aan het opruimen, van de Efteling heb ik de volgende nog liggen:

Welkom op het forum @Im__bas !

Tof dat je ons hebt gevonden en ook pins wilt kopen en verkopen. In plaats van losse posts is het ook mogelijk om je berichten te editten, of meteen op meerdere posts te reageren, dat kan ook. Op die manier hoef je niet allemaal berichten achter elkaar te plaatsen en houden we het topic leesbaar en overzichtelijk 🙂

Kijk anders ook eventjes in de FAQ voor meer informatie over het posten op het forum.

Veel postplezier gewenst alvast!

Im__bas ja die heb ik
nog, stuur me even een pb op Facebook (johan lambooij) of twitter JohanLambooij.

toevallig heb ik ook nog een 50jaar pin die Collin niet meer heeft 😂

5 dagen later

Wie heeft er Efteling pins te koop? Op het moment geen voorkeur, gooi maar wat in het topic, dan zie ik wel of er wat tussenzit🙂

Pincollector Wil je mij een berichtje sturen via facebook (Collin Blei) dan handelen we het daar af 🙂

Pincollector Ik heb ook interesse in een van je pins. Hoe stuur ik een privébericht hier?

We bieden hier op het forum geen mogelijkheid aan om privéberichten versturen. Het beste kun je elkaar hiervoor even opzoeken op social media. In onze F.A.Q. vindt je hoe je een linkje naar je sociale media kunt toevoegen aan je profiel.