Collin Zo dat gaat best hard zo. Ik heb alle pins die hierboven genoemd zijn eraf gehaald. Willen jullie via fb (collin blei) berichtje sturen dan kunnen we het daar afhandelen. Deze zijn nog beschikbaar:
Simon Collin De Thunder pin, is die uit Tusenfryd? Zo ja wil ik die ook wel. Zal je een berichtje sturen via Facebook. 🙂
elmarwouters Collin Zou ik die WBMW pin kunnen overnemen evenals de zilveren Silver Star pin? Als je mij je FB page geeft dan kan ik even contct met je opnemen.
Johan Hoi Allemaal, in de afgelopen jaren best wat pins verzameld. En nu is het tijd om er iemand anders blij mee te maken. Zie je een pin die je wilt hebben. Stuur even een pb op facebook met welke pin. (Johan Lambooij) Zie mijn laatste posts voor wat er nog beschikbaar is.
Collin Ik heb met iedereen contact gehad behalve met: Scagen: Amsterdam Dungeon JaydenCKO: Euromaus De volgende pins heb ik nog over:
The_Real_Infernape Ik zou ook nog wel een paar pins in willen brengen. Contacteer me op Facebook voor interesse (Mark Remkes) edit: de Tower of Terror pin is niet meer beschikbaar.
Johan Alle algemene park pin’s zijn weg. Ik nog wel een aantal disney en efteling pins. Hieronder de disney pin’s Contacteer me even op facebook als er wat voor je tussen zit.
Collin Pincollector @Eftelflags ja deze pins zijn er nog. Kom niet zo heel vaak op het forum dus vandaar late reactie. Stuur maar een berichtje via Facebook (collin blei)
Pincollector Huidige dubbele pins zijn alleen te ruil ben voornamelijk opzoek naar pins van: toverland, phantasialand, walibi, bobbejaanland, heide park, movie park germany, alton towers, thorpe park en europa park
Bobbejaanlandpins Pincollector ben je nog opzoek naar Bobbejaanland pins? Of andere pretparken. Misschien kunnen we -
Johan Im__bas ja die heb ik nog, stuur me even een pb op Facebook (johan lambooij) of twitter JohanLambooij. toevallig heb ik ook nog een 50jaar pin die Collin niet meer heeft 😂