Spiegelbeeld Leuk! Je moet toch wat met alle gedane moeite en vuurtje brandend houden voor volgend jaar! Veel griezel plezier en volgend jaar weer in het echie!
Marvin Dat was een toffe livestream, zo hebben ze er toch nog wat van kunnen maken! 👻🎃 Hieronder ook nog even de video van de livestream voor wie hem gemist heeft (tenzij hij later offline word gehaald natuurlijk).
Amber Ik heb hem helemaal live gevolgd. Vond het leuk opgezet met simpele spelletjes en Eddy was weer ouderwets leuk en gezellig. Hopelijk 2021 in het echt weer mogen meemaken dat er snel een werkend vaccin mag komen.
PretparkPro Persoonlijk vond ik het niks en tijd verlies. de intervieuws als dieptepunt. Het had weinig met halloween te maken. Het enigste plus puntje was de aftermovie.
Loekiloeki Top dat ze dit gedaan hebben en het was ook zeker leuk om naar te kijken maar ik kreeg er geen Halloween gevoel bij. Het voelde eerder gezellig aan en dat vind ik niet helemaal passen. Begrijp me niet verkeerd, het was niet slecht maar niet de stijl waar ik voor zou hebben gekozen.
BasD Dat is toch de stijl die Eddie al jaren heeft bij dit soort aangelegenheden? Hij is een beetje schunnig, een beetje lomp, een beetje vies, een beetje grappig, maar eng is die man al heeel lang niet meer.
The_Real_Infernape BasD Maar ergens zie ik dit eigenlijk als een pluspunt. Ik vind dat Eddie eigenlijk helemaal niet eng hoeft te zijn, en dat is volgens mij juist wat hem zo populair heeft gemaakt als de mascotte van de Fright Nights. Laat alle andere freaks in het park maar stil, onvoorspelbaar en eng zijn. Eddie biedt wat balans in zo'n evenement, in de vorm van schunnige humor tegenover al die andere echte horrorkarakters.
Loekiloeki The_Real_Infernape Het zou ook totaal ongeloofwaardig zijn als Eddie vanaf volgend seizoen ineens wel eng zou zijn. Nee, hij is echt een podiumbeest. Je moet er van houden, en gelukkig doen veel bezoekers dat.
BasD Ik bedoelde het ook absoluut niet als kritiek op het karakter Eddie, ik ben best wel fan van hem. Het was een reactie op de mensen die dit niet eng vonden en dit niets met Halloween te maken vinden hebben. Als je een meet en greet of een show met Eddie hebt (en dus ook een livestream) dan weet je wat je kan verwachten.
The_Real_Infernape BasD Het was een reactie op de mensen die dit niet eng vonden en dit niets met Halloween te maken vinden hebben. Als je een meet en greet of een show met Eddie hebt (en dus ook een livestream) dan weet je wat je kan verwachten. Ah op die fiets. Ja dat is wel waar. Ik had er ook niet veel anders van verwacht gisteren. Ik moet wel zeggen dat je tussendoor soms merkte dat ze dit zo voor de eerste keer deden, maar dat kan ik ze niet echt kwalijk nemen en voor een eerste keer was het leuk opgezet.
20cent Tof dat ze dit gedaan hebben. Eddie naast een muur met een zoomgrid is episch. Heel leuk en passend initiatief in deze gekke tijden!