Ik lees steeds meer dingen over een anderhalve meter samenleving. En vroeg me af wat dit dus eigenlijk betekent?
Ik bedoel, moeten we er vanuit gaan dat die anderhalve meter regel gewoon altijd in alle jaren die nu nog gaan volgen blijven gelden? Of is het totdat het virus weer is gaan liggen, of totdat er een vaccin is?
Ook als je leest dat het OV voor dacht ik 1.2 miljard moet investeren om hun voertuigen aan te passen, zou je denken dat het voor (zeer) langere tijd is.
Dus wat is jullie visie hier op?
Neem bijvoorbeeld mijn geplande bezoek aan phantasialand. Deze stond eigenlijk gepland voor vandaag, maar zoals een paar hier al aangegeven hadden, is het park natuurlijk dicht, en typ ik dit stukje tekst gewoon vanuit huis.
Maar als je leest dat grote evenementen in Duitsland tot 31 augustus worden afgelast, en pretparken hier wellicht ook toe gaan behoren, krijg ik het idee dat parken dit jaar helemaal niet meer openen.
Nu heeft phantasialand, en andere parken een winter opening, maar toch..
Het is wellicht een beetje doemdenkerij, maar ik hoop toch dat iemand een realistische voorspelling kan doen, want nu dat alles dicht zit, is het echt niet fijn.
Planet coaster maakt het voor mij een beetje goed, maar liever loop ik toch echt, net als jullie wellicht, weer echt door een park heen.