Cornelius Ik heb een beetje hetzelfde gevoel, ‘t voelt allemaal wel een beetje ‘achter de schermen’ maar ik laat me graag verassen!
Mark Ik ben nog wel erg kritisch over de ligging. Het voelt allemaal heel erg krap en als een echte "Backlot" coaster. SilverStar over de parking heb ik altijd briljant gevonden, maar dit voelt meer als een achtbaan door de werkplaatsen van EP. Nu weet ik dat dat gebied ooit ontwikkeld moet worden, maar ik hou een beetje het gevoel dat de achtbaan altijd wat 'achteraf' aan gaat voelen.
Ik heb juist het gevoel dat ze hier een baan willen neerzetten die bezoekers maximaal opwarmt als ze naar het park komen: volgens mij zijn dé beeldbepalende elementen (het lijkt een turnaround in combinatie met de immelmann en nog wat dingen) bij de bekende Europapark-rotonde neergezet, dus dit lijkt vooral een dikke eyecatcher te worden.
Sterker nog: als je goed kijkt zie je dat het middelste stuk vooral het uitgerekte stuk is, dat er zowel in de stationsomgeving van de baan zelf als bij de de Europaparkstrasse de twee "spaghetti"stukken staan. Vanuit het park dus wat bekijks, én vanaf de toegangsweg bekijks.
Ik denk dat hier juist heel goed over nagedacht is, van bovenaf lijkt het inderdaad nogal een "achteraf" baantje, maar in de praktijk staat een groot deel straks echt 'in' het park en een groot deel langs de grootste toegangsweg van het resort.