The_Real_Infernape Ik heb wel moeten lachen om die trailer! Maar dit zijn een paar toffe teasers. De trein heeft een mooie kleurstelling, iig een interessante tophat. Alleen jammer dat we verder nog niks hebben aan de layout die ze aan het bekijken waren, want dat was natuurlijk Lost Gravity.
The_Bullgod CoasterBrabo Benieuwd hoe ze het Teslathema gaan uitwerken. Ik hoop op een paar krachtige Teslacoils in het station.
Nevz The_Bullgod Lijkt op een Gerstlauer Infinity, maar zal vast en zeker een hele toffe achtbaan worden!
The_Bullgod Nevz Lijkt op een Gerstlauer Infinity, maar zal vast en zeker een hele toffe achtbaan worden! Daar lijkt de trein wel op, maar het is al bevestigd dat het een Mack Big Dipper gaat worden.
Nevz The_Bullgod Klopt, daar was ik al van op de hoogte. Hopelijk zijn er dan ook meerdere parken die wellicht interesse hebben in dit vernieuwde model met launches en de aangepaste treinen.
broodje123 Ik heb ooit gelezen over een dubbel instapstation. Is daar al meer over bekend, of is dat alweer van de baan?
Meint Goed dat ze de karren in ieder geval wat langer maken. Ben zeer benieuwd wat het baanverloop uiteindelijk zal zijn. Ik hoop persoonlijk op iets wat net boven Blue Fire en Silver Star uitkomt qua intensiteit, denk dat EP dat wel goed kan gebruiken. Maar misschien zeg ik dat meer als fan.
Cornelius Meint ben het hier wel mee eens hoor, het laatste wat het park nodig heeft is nog een familievriendelijke baan. Nou is lost gravity naar mijn mening al intenser dan Blue Fire (al is dat wel een schaalverschil kwa baan), dus ik heb er goed vertrouwen in!
Eftelflags Eindelijk meer officieel naar buiten. Tof. Ik had altijd gehoord dat het 4 x 3 treinen zou worden, maar inmiddels toch een extra rij erbij. Wellicht toch vanwege capaciteit. Leuk. Hopelijk komt er snel een officiële lay out.
The_Bullgod PretparkPro Eftelflags op 1:41 van de trailer is er toch een grondplan te zien. Dat grondplan is van de ons welbekende Lost Gravity. De baan in EP zou volgens geruchten mogelijk een dueling/racing versie worden.
Eftelflags The_Bullgod Ik heb de lay-out gezien en volgens mij, in de korte tijd dat ik het kon zien, zag ik gewoon 1 baan.
The_Bullgod Eftelflags Dat zal best kunnen. Ik heb zelf nog helemaal niets gezien van een mogelijke layout en alleen een hele tijd geleden al die geruchten over dueling/racing gelezen op een andere site/forum. Dus ga ik zelf niets ontkrachten of bevestigen.
Bobske Tijdens een bijeenkomst in de gemeente Rust waar oa Jürgen Mack, Michael Mack en Patrick Marx (ontwerper) aanwezig waren vandaag gaat de nieuwe coaster een hoogte van 32 meter krijgen en wordt het stationsgebouw ruim 10 meter hoog. Tevens lijkt het niet om een dueling coaster te gaan, verdere details ontbreken (helaas) nog.
Meint Ik neem aan dat die hoogte verkeerd is? Want dat is precies de hoogte van Lost Gravity, welke voor het grondplan hebben gebruikt. Zou trouwens hilarisch zijn als ze met een kopie van Lost Gravity komen aanzetten. Niet dat ik dat verwacht.
The_Bullgod De bouwvergunning word steeds verder geupdate, dat levert nu o.a. de tekeningen op van de layout van de coaster en de locatie ervan. Bron: Europa Park Forever & Themepark Magic