Ik had altijd verwacht dat ze dit nieuwe grote deel van het park vanuit achter Poseidon in stappen zouden ontwikkelen, maar vanuit onder naar boven toe werken is ook niet geheel gek. Uiteindelijk krijg je een prachtig groot gebied hier ter beschikking, maar ik ben heel benieuwd hoe ze deze tussenfasering aan gaan pakken.
Het zicht richting het Logistiek centrum en de loodsen achter Batavia die allen waarschijnlijk blijven, ook in de toekomst, zal dan met een definitieve groenstrook weggewerkt moeten worden.
Het gebied oogt echter te smal in mijn ogen om ook de tenten en gebouwen van Traumatica te verbergen.
Nu ben ik bij dat laatste evenement nooit geweest, wat van dit hele gebied wat je nu boven de uitbreiding ziet met al die witte tenten en gebouwen (welke me als erg tijdelijk ogen) kan tegen de vlakte voor nu als ze Traumatica komende jaren nog wel willen doen?
Edit: Zelf wat lopen knutselen. Klopt het dat Rood vooral met Traumatica gebruikt wordt (de grijze gebouwen die wat meer permanent lijken) en het overige gele gebied ontwikkeld kan worden komende jaren (met ook meer rommel en tijdelijke witte tenten). Dan is dit gebied ook snel schoon te maken voor een beter look ook al breid je hier nog niet uit. De bedrijfsbrandweer die hier gezien de pin op Google Maps nog lijkt te zitten verhuist overigens naar de kwekerij aan de overkant van de weg.