Wat een aparte locatie voor de baan? Silverstar heeft nog wel wat juist zo over de parking, maar dit is nog meer een Back-of-the-House coaster op deze manier als Dueling Dragons dat ooit was...
Overigens valt de locatie door de tekening me nu op, maar ik lees het topic eens terug en achteraf is deze locatie tekstueel wel benoemd maar weggevallen in de discussie over de capaciteit.
Ik lees daar ook dat wel enkele onderdelen van de Back-of-the-House gaan verplaatst worden naar de overkant van de toegangsweg nabij de kwekerij, maar dat is zeker niet alle onderdelen. Dus tenzij (grotendeels) een indoor coaster -wat ik niet verwacht- ben ik heel benieuwd hoe het park om gaat met het uitzicht op loodsen en administratie gebouwen...
Zou het park zoveel last hebben van geluidsoverlast op andere delen dat dit een noodgreep is?
(Edit: na teruglezen van een eerder bericht in dit topic, vermoed ik gezien wat weerstand vanuit het dorp van wel)
Ik ben daarnaast benieuwd of ze een Grieks thema, Russisch thema of toch nog een ingepropt nieuw thema gaan kiezen (gerucht: Tesla)