Die opmerking had ik een tijd terug ook al gemaakt. Maar er is gewoon getest, ook met kinderen in een rolstoel. En het schijnt geen probleem te zijn. Aan de ene kant snap ik ook wel dat als je in een rolstoel zit ook niet weggezet wilt worden als iemand die iets niet kan. Die kinderen kunnen waarschijnlijk dat ding zo goed bedienen dat die hobbeltjes juist een leuke uitdaging is, en totaal geen obstakel. We moeten niet niet denken dat ze helemaal niets kunnen he. Vind dat altijd een dingetje waar we soms iets te snel over oordelen als maatschappij. Mensen met beperkingen kunnen vaak meer dan je eigenlijk denkt of verwacht.
Andere rennende kinderen die er over struikelen zie ik inderdaad sneller gebeuren. Maar laten we eerlijk zijn, die gaan ook onderuit op een egaal vlakke stoep over hun eigen voetjes. Dus puntje bij paaltje maakt dat dus echt niets uit. 🙂
Overigens meen ik me te herinneren dat er was gevraagd geen foto's van het nest online te zetten. Vind het apart om te zien dat men dat blijkbaar toch niet voor zich kan houden dan. Of ik moet het mis hebben uiteraard.