Net terug van 2 dagen PHL
Na 12 ritten op F.L.Y, ben ik het in grote lijnen wel eens met de ervaringen die hier beschreven worden.
De trein is iets te lang.
Voorin, krijg je aan het eind van de 2e launch een bak airtime waar je 'u' tegen zegt. Terwijl, als je achterin de trein zit, kom je bijna tot stilstand aan het eind van de 2e launch.
De lay-out is naar mijn mening een herhaling van zetten. Je duikt onder de 1e launch door, bochtje links/rechts, barrel roll en je maakt weer een duik.
Na 3 ritten moest ik ook echt even pauze nemen vanwege pijnlijke schouders. Je hangt de hele rit alleen in het harnas, en dit voel je wel aan je schouders, zeker als je wat langer bent.
Ondanks de pijnlijke schouders heeft de baan wel een hoog 'nog een keer' gehalte.
Ik heb 2x frontrow kunnen zitten, en dan is het gewoon een fantastische ervaring! Armen wijd, en vliegen als een vogel! Een unieke ritervaring die ik iedereen kan aanraden!
Over het gebied zelf, ben ik erg positief. Ik vind het er echt prachtig uitzien. Er is genoeg te zien.
De 'stoom' die in het gebied hangt zorgt echt voor sfeer, zeker als het zonnetje schijnt.
De 'kolenscheppers' die in het gebied rondlopen, schitterend 🙂
Het waren 2 phantastische dagen.. 😃