Niek Maar in PHL zijn ze bij bijvoorbeeld Taron enorm gefocust op het opvullen en strak getimed wegsturen van de treinen, daar wordt weinig aan gast-interactie gedaan die je beleving beter zou moeten maken.
Ik wil even toevoegen dat er een verschil is tussen personeel dat weinig doet aan gastinteractie en personeel dat echt lelijk doet tegen je. Wat jij benoemt vind ik namelijk niet zo erg. Ik wil in Taron en hoe sneller hoe beter. Dan heb je geen tijd om de gasten extra Aandacht te geven. Ik ga in principe natuurlijk niet het personeel de hele tijd aan de lip hangen, maar mocht ik echt iets even willen vragen en ze antwoorden gewoon op een normale, beleefde toon zoals “sorry meneer maar we kunnen u niet die plek geven” om de capaciteit op peil te houden, dan ben ik gewoon tevreden.
ppc-anoniem-1 En ja, afgesnauwd worden geeft voor mij en mijn gezelschap een enorme domper aan de dag.
ik vind het jammer voor je dat je het zo ervaart. Ik snap heel goed dat het niet leuk is om dit te horen maar waarom laat je je dag verpesten door een random Duitse operator? Het park kan wel nog zo z’n best doen om te zorgen dat er alleen leuke operators werken, maar er zit altijd wel een rotte appel tussen. Efteling belooft een 9+ ervaring, maar er is genoeg personeel die zich daar niet hard voor maakt. Ik zou zeggen “gewoon negeren, verder met ons dagje uit 🥳”