Wij zijn afgelopen woensdag geweest dus hier een paar foto's die anderen misschien nog niet geplaatst zijn en ook nog een tip die nog gaan.
Deze week (misschien ook komende weken) is Vekoma elke morgen bezig met de F.L.Y. dus opening is niet precies om 12:00. Ze geven aan dat het tussen 12:00 en 13:00 is maar kan ook later. De tip is om niet voor 12:00 te gaan wachten maar anderen dingen gaan doen en pas in de wachtrij gaan staan als hij open is in de app.
Om het gebied in te komen is ongeveer 15 min. en wachtrij voor FLY is ook meestal 10-15 min,, dat is zover onze ervaring en wat personal ook meld als je in door de week gaan. Weekenden kan wat drukker zijn.
De gebied wachtrij is vooral op het plein en loopt lekker door.. Eenmaal in het gebied kan je aantal keren FLY doen en eten..
Wij hebben in de morgen eerst de andere achtbanen gedaan (Taron, Black Mamba etc.) en in de middag de rest.
Hele lange wachtrij met veel ruimte tussen de strepen, had voordringers verwacht omdat de wachtrij onderbrekingen heeft maar dat ging allemaal keuring!
Sommige klagen dat de theming flat is maar ik vind het geweldig mooi (als techneut helemaal mijn stijl) vooral voor het bedrag het neer gezet is.
We hebben het Uhrwerk restaurant uitgetest, erg leuker maar wel prijzig
Ik hab de eigengemaakte patat incl twee hamburgers en vele toppings . Iemand merkte dat de hamburgers voor de hole kies was (?) Nou zeer zeker niet met die dikke plakken vlees er tussen. Ik kon de maaltijd niet geheel op! En dat zegt veel voor mij!
Het smaakt dus erg goed en erg leuk restaurant. Je kon merken dat het net open was. Ons eten was naar de verkeerde tafel gebracht.. Daardoor moest alles opnieuw en wat tijd verloren. Maar goed opgelost door het erg vriendelijk personeel
Ook in themning.. En nee rechts is geen nood uitgang ;-)
Kijk erg naar uit om het hotel eens te doen...