top! Nog maar 6 weken wachten voordat we gaan 🙂

Eeeeen tickets gekocht! Let's go! (maandag pas)

Wat enorm kicken! Kan echt niet wachten!

Marvin heeft de titel veranderd naar Soft opening F.L.Y. en themagebied Rookburgh vanaf vandaag! .

Ik vraag me wel af of we nu vanuit Noord en Zuid-Holland nog naar Duitsland mogen...

• Niek heeft hierop gereageerd.

Ja, dat word ook voor volgende week een kaartje kopen.

Dennis Ik vraag me wel af of we nu vanuit Noord en Zuid-Holland nog naar Duitsland mogen...

Nee, eigenlijk niet:

• Dennis heeft hierop gereageerd.

Niek Ja was ik al bang voor. Ga het er ook zeker niet op wagen... Ookal woon ik echt op de grens van het gebied.
      Hoop dat meer mensen uit Noord- en Zuid-Holland zo slim zijn om dit niet te doen...

• Niek heeft hierop gereageerd.

Goed nieuws! Helaas wel een dag te laat, want ik was er gisteren 🙁
        Wel een goede reden om binnenkort weer te gaan.

Yes! Kaarten gekocht! Nog 13 nachtjes slapen, maar dan lig ik in F.L.Y. nu alle onrides en beelden uit Rookburgh negeren en dan komt het helemaal goed 😊!

Wauw wat onverwachts maar enorm tof weer. De website ziet er prachtig uit, het restaurant en het hotel ook. Het is niet normaal hoe Phantasialand toch weer een compleet nieuwe beleving en wereld weet neer te zetten. Dit is echt de reden waarom dit mijn favoriete pretpark is. Hopelijk snel een keertje richting Brühl!

Wauw nu al open, kijken of nu weekend kan.

Ben heel benieuwd naar de eerste reviews!

Woensdag ben ik er, whoop

Dat is zeer goed nieuws, gelukkig heb ik gisteren een ticket gekocht voor maandag! Zal nu wel een run op komen. Ben benieuwd!

Heel tof! Ik ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben. Veel plezier aan iedereen die de komende tijd naar PHL gaat! 🙂
        En inderdaad, hou je aan de geldende regels en voorkom gedoe!