Progress Aha, ik heb de tweet nu ook gevonden... Dat zou toch wel oliedom zijn als het waar blijkt te zijn. Alleen al vanuit de perceptie is het niet handig, mogelijk ontstaat er zelfs juridische aansprakelijkheid als het nu misgaat en sowieso zou je als park de instantie die je onder de huidige omstandigheden 2 weken aan de ketting mag leggen niet onnodig in het harnas moeten willen jagen.
Dat andere akkefietje had ik niet helemaal scherp staan, maar ook dat verdient in dat geval zeker geen schoonheidsprijs... en zou een extra reden zijn om het nu wél goed kort te sluiten. Ik vraag me ten zeerste af in hoeverre de financiële situatie van het park de enige/hoofdreden was om tot dit besluit te komen.
Ik zag elders op het forum de suggestie langskomen om Halloween-evenementen uit te stellen naar het voorjaar, en het zou allicht handiger zijn om inderdaad over te gaan op een 'HallowEaster' waardoor je alles toch door kunt laten gaan maar wel over de tweede golf heen tilt. Al heb ik geen flauw idee of dat financieel wel te doen is vanwege extra ingehuurd materiaal & personeel... Laten we maar vooral hopen dat het niet mis gaat, uiteindelijk blijven wij toch de stuurlui aan wal.