Dennis Leuk, winkels vol met kleine keffers en kitcherige eifeltorentjes. 😋 Als ze daardoor van dat plein verdwijnen...🤔

Dus er komt een Hard Rock Disneyland Speciaal Shop in te zitten? Daar lees ik via het Hard Rock dan weer niks open?

Jailsamer Nee, dat zeg @DaltonTerror niet. Hij zegt dat er permanente locaties komen voor pop-up winkels. Pop-up winkels zoals Hard Rock Shop die heeft gehad in 2019/2020 in Disney Village.

4 bericht is samengevoegd vanaf Marvel Hotel Parijs.|4 berichten zijn samengevoegd vanaf Marvel Hotel Parijs.

A oke, tijdelijk winkels dus. Das ook leuk voor de variatie

Hjalmar Klopt, blijkbaar was die testfase dan toch populair genoeg om er iets permanenter van te maken. Mogelijk komt er dan bij de volledige omgooi van Disney Village een definitieve Hard Rock Paris winkel? Had graag al wat gelekte plannen gezien van het nieuwe gebied. Maar vanwege Corona lijkt het me te verwachten dat het nogmaals uitgesteld kan worden.

21 dagen later

Niet geheel onverwacht, DLP gaat nog niet open.

Misschien vroeger dan? Frankrijk wil namelijk aan versoepelingen beginnen. Maar dat zal iets te optimistisch zijn gezien 2 april nog maar drie weken verwijderd was.

Hopelijk kunnen ze snel weer open. Alle parken trouwens.

Toen ze de datum aankondigde had ik goede hoop. Maar 2 april is al snel en ik zie nog weinig verbetering. Begrijpelijke keuze, maar helaas!

11 dagen later

Twee toch wel belangrijkere ontwikkelingen in Parijs, de app laat je nu een hotel deur openen in het nieuwe Hotel New York - Art of Marvel en MobileOrdering is aangekomen in Parijs!

Oh kijk dat vind ik nu geweldig nieuws. Hopelijk duurt de volledige uitrol naar andere hotels en restaurants niet te lang en krijgen we ooit nog een FastPass+. Al denk ik dat die enkel goed werkt als er nog iets meer attractiecapaciteit is.

Mobile ordering ben ik heel blij mee! Hopelijk bevalt het bij deze ene locatie en rollen ze het uit naar de rest van de restaurants. Nooit meer een half uur wachten om een bestelling te plaatsen bij Hakuna Matata 😍

6 dagen later

Valt wel mee hoor, normaal gesproken zijn er op 12 April altijd extra's gedurende de dag voor bezoekers om de verjaardag te vieren. Walking tours met Tony Baxter, extra characters, pre-show voor de avond show en meer. Aangezien het park toch dicht blijft is dit natuurlijk een mooie gelegenheid om het online te doen.