Jongens, rustig blijven aub.
Vreems dat D tales met geruchten komt ipv feiten. Niks voor hun om met speculaties te komen. Waarom geen feiten roepen????
Ach natuurlijk......er gaat niks veranderen en ook niets komen. Ik heb de hoop voor Parijs allang opgeven.

Ik begrijp sowieso niet waar de geruchten vandaan komen...

Jailsamer Ja maar, hoe wil je feiten gaan noemen als Disney niets heeft aangekondigd?

• Ralf vindt dit leuk.

Ronduit Geniaal gedaan. 5 sterren spectakel Show. Parijs scoort opnieuw als het gaat om entertainment. De buitenlandse parken zullen hier jarloers op zijn.

Zonder meer een mooie show. Het enige wat wellicht jammer is is dat een groot nieuw themagebied en de HtH wordt afgesloten om deze show mogelijk te maken. Overigens heb ik geen idee of dit een half uurtje is of langer. Maar goed, in DLP kan je dan ook niet meer door het kasteel...

• Japser heeft hierop gereageerd.

Wow ik ben allesbehalve een Marvel fan, maar dit is toch écht de moeite 😍 Wat die drones kunnen en relatief snel veranderen van vorm met als opotheose de laatste keer de transformatie echt crazy is !

Idol Studios 1 wordt helemaal leeggehaald en er komt een nieuwe inrichting met als thema: Mickey Mouse

Ze hebben het hier over een eind 2023 om te beginnen. Dit tijdsbestek lijkt me juist niet haalbaar aangezien ze niet in 8 maanden een pand (en het is geen kleintje) helemaal kunnen strippen en weer kunnen vernieuwen en openen. Je wil denk ik als park met die olympische spelen in je achtertuin wel je main entrance open hebben. Daarom dat ze het Disneyland hotel weer open willen hebben in 2024. Al zou je dan binnen in nog moeten werken kunnen alle bouwschuttingen daar weg en heb je weer dat foto moment bij de ingang.

Dit is een mooie show geworden.

vhal81 Het enige wat wellicht jammer is is dat een groot nieuw themagebied en de HtH wordt afgesloten om deze show mogelijk te maken.

Hier sluit ik me wel bij aan, Avengers Campus en HTH worden nu volgens mij 1.5 uur voor sluit al gesloten voor een show van 8 min dat vind ik toch persoonlijk wel een minpunt.

Kan je lekker nog een keer in de Crush...

Pretparkgenot Doe mij maar een Star Wars gebied in het Disneyland Park.

Het lijkt inmiddels vrij zeker dat 't dat ook niet wordt. Daar ben ik trouwens niet zo rouwig om, want het budget was er al niet naar om Galaxy's Edge in zijn geheel te kopiëren en dan sneuvelt als eerste natuurlijk Rise of the Resistance en juist dat maakt 't gebied de moeite waard. Het is een beetje een hot take, maar Star Tours vind ik leuker dan Falcon.

Zou het niet leuker en passender zijn om op de plak van Star Wars Land een Toontown te bouwen met oa Mickey en Minnies Railway. Ik zie dat wel zitten.
        En dan bouw je in Discoveryland daar waar Star Tour staat een mini Star Wars Land.

Jailsamer lijk mij ook logischer, dan hou je star wars bij elkaar in plaats van in ieder park een stukje star wars.
          Qua stijl vindt ik de railway ook beter passen bij een studios park want het voelt alsof je van de 1 set uit de serie naar de ander gaat.

Jailsamer Zou het niet leuker en passender zijn om op de plak van Star Wars Land een Toontown te bouwen met oa Mickey en Minnies Railway. Ik zie dat wel zitten.

Maar dan krijg je rechts in het park en links in het park de animatie gedeeltes. Je kan beter een toontown + Runaway Railway bouwen tussen Toystory Playland en Frozen in.
          Cars Road Trip mag hier best voor sneuvelen..

LuukSky Helemaal mee eens, ik vind die Cars Tour niks toevoegen aan het park sinds ze hem hebben ingekort.

Eftelflags Dus die tapijtjes weg is prima. Kunnen deze mooi in het vrij attractieloze Adventureland. Op de plek van die meet and greet bij de ingang.

Dit roep ik ook altijd. Zet het aan de achterkant van de Aladdin walkthrough in Adventureland (links naast Hakuna Matata), past er veel beter en zorg ervoor dat die hoek van de Studios echt alleen Pixar is. Het lijkt me eigenlijk ook beter om Mickey and the Magician en die nieuwe Pixar show van theater te laten ruilen maar dat zal wel als onnodig worden gezien.

Jailsamer yep 😛 net als het aankomende frozen gebied zoveel ruimte voor eigenlijk maar 1 attractie, blijf het zonde vinden dat de berg puur eye candy wordt terwijl het ook leuk gebruikt kon een matterhorn achtige achtbaan met kristoff's slee.

asuran ja daar zat ik laatst ook nog over na te denken, zoveel geld spenderen voor slecht 1 atractie en er dan minstens 5 jaar over doen.....eigenlijk best belachelijk. Al komen er wel restaurants en winkel waar je je portomonee leeg kan gooien??? Het lijkt Dinsey daar om te gaan, geld uitgeven.....

• asuran heeft hierop gereageerd.