Kan je lekker nog een keer in de Crush...
Kleine nieuwtjes en geruchten uit Disneyland Parijs
Pretparkgenot Doe mij maar een Star Wars gebied in het Disneyland Park.
Het lijkt inmiddels vrij zeker dat 't dat ook niet wordt. Daar ben ik trouwens niet zo rouwig om, want het budget was er al niet naar om Galaxy's Edge in zijn geheel te kopiëren en dan sneuvelt als eerste natuurlijk Rise of the Resistance en juist dat maakt 't gebied de moeite waard. Het is een beetje een hot take, maar Star Tours vind ik leuker dan Falcon.
Zou het niet leuker en passender zijn om op de plak van Star Wars Land een Toontown te bouwen met oa Mickey en Minnies Railway. Ik zie dat wel zitten.
En dan bouw je in Discoveryland daar waar Star Tour staat een mini Star Wars Land.
Jailsamer Zou het niet leuker en passender zijn om op de plak van Star Wars Land een Toontown te bouwen met oa Mickey en Minnies Railway. Ik zie dat wel zitten.
Maar dan krijg je rechts in het park en links in het park de animatie gedeeltes. Je kan beter een toontown + Runaway Railway bouwen tussen Toystory Playland en Frozen in.
Cars Road Trip mag hier best voor sneuvelen..
Eftelflags Dus die tapijtjes weg is prima. Kunnen deze mooi in het vrij attractieloze Adventureland. Op de plek van die meet and greet bij de ingang.
Dit roep ik ook altijd. Zet het aan de achterkant van de Aladdin walkthrough in Adventureland (links naast Hakuna Matata), past er veel beter en zorg ervoor dat die hoek van de Studios echt alleen Pixar is. Het lijkt me eigenlijk ook beter om Mickey and the Magician en die nieuwe Pixar show van theater te laten ruilen maar dat zal wel als onnodig worden gezien.
Wij kunnen de boel beter inrichten dan Disney
LuukSky
Cars Road Trip mag voor letterlijk alles sneuvelen.
asuran ja daar zat ik laatst ook nog over na te denken, zoveel geld spenderen voor slecht 1 atractie en er dan minstens 5 jaar over doen.....eigenlijk best belachelijk. Al komen er wel restaurants en winkel waar je je portomonee leeg kan gooien??? Het lijkt Dinsey daar om te gaan, geld uitgeven.....
Jailsamer precies, ik hoef echt niet bijv om elke hoek een souvenir winkel, ze hebben al main street, disney village, paar souvenir winkels rondom de studio lot 1, qua horeca kan ik nog wel snappen, de disney parken trekken tenslotte veel mensen dus zeker voor de drukke dagen moet je wel genoeg te bieden hebben maar ik zou ook graag meer focus willen zien op meer attracties. Nu krijgen we een tangled themed theekopjes attractie. Is goed ofcourse, studios park heeft zeker meer nodig maar had liever iets gezien wat beter past bij bijv frozen om het gebied wat completer te maken.
asuran Wij liggen lekker op 1 lijn....
Quefox_ Maar in dit geval zou smuggler's run ook niet werken in Europa, teveel verschillende talen terwijl je wel moet samenwerken. Instructies van Hondo Ohnaka zal ook problematisch worden als ze bijv in het frans gesproken worden terwijl er misschien 2 duitsers/nederlanders/britten enz enz bij zitten die geen frans kunnen. Ik zie liever rise of the resistance (mits dat nog in de planning staat) naast star tours en dat M&m runaway railway (indien het echt komt) samen met toontown naar het studios park gaat. Dan blijft star wars bij elkaar dat eventueel in de toekomst beter gethemaniseerd kan worden als een echt star wars gebied..
Jailsamer Het is in dit geval een bewuste keuze geweest, omdat de geluiden vrij sterk zijn en bovendien van meerdere bronnen komen. Maar, zoals ook in D-Tales gemeld: het blijven speculaties.
Natuurlijk, we zijn al vaak teleurgesteld, maar soms is het ook leuk te blijven dromen en je te verheugen op hetgeen er hopelijk gaat komen.
asuran ik snap je punt over Smuggler's Run, maar aan het einde van de streep is het gewoon "ram op een knopje of trek aan de hendel als het lampje knippert". Daar hadden ze met weinig moeite dus wel iets voor kunnen bedenken. Uiteindelijk is het heel duidelijk dat we in Parijs gewoon budget versies van bestaande themagebieden gaan krijgen.
asuran Ik zie liever rise of the resistance (mits dat nog in de planning staat)
Daar ben ik vooral benieuwd naar. Rise of the Resistance schijnt al enige tijd geschrapt te zijn, mogelijke vervangers waren toen Pandora of een nieuw Lion King gebied. Ik heb in de wandelgangen al eens vernomen dat Pandora om budgettaire redenen nu ook geschrapt is (geen idee of het waar is though), maar of er dan geld is om een compleet nieuw gebied te designen betwijfel ik.
Ik bedenk me visueel welk thema het nog te bepalen land zou moeten hebben om te "passen" in de skyline. Een beauty and the beast zone zou raar zijn, want we zien dan 2 "kastelen" in de skyline (Frozen ijspaleis en kasteel van het beest)
Pandora zou ik toejuichen, maar waar Animal Kingdom van "nature" al vol beplanting staat en ons Studios park niet...vraag ik me af hoe ze dat zouden aanpakken.
Misschien Zootropolis een idee ?
Ik hoop op Toontown
- Bijgewerkt
Quefox_ Das zeker duidelijk, terwijl ze wel steeds de prijzen omhoog gooien, had zelf ergens gelezen dat pandora wel of niet zou komen afhankelijk van hoe populair de 2de film zou zijn maar heel eerlijk gezegd zelfs al zou pandora naar parijs komen betwijfel ik sterk dat een supermooi gebied gaan krijgen vergelijkbaar als in disney world. De ''zwevende'' rotsen bijv zie ik niet gebeuren in parijs. Lion King themagebied kan leuk zijn maar zoals disney al langer omgaat met het studios park heb ik er niet veel vertrouwen in. Weet ook niet of ze wel willen dat Pride Rock de aandacht zal opeisen van de frozen berg zodra je bij de vijver bent(of misschien zichtbaar in andere delen van het park) want ja een lion king gebied zonder pride rock kan ook niet