Trouwens; was het originele concept van Crush niet een dubbele achtbaan?

• Idol heeft hierop gereageerd.
  • Ralf vindt dit leuk.

Eftelflags klopt! Zou natuurlijk fantastisch zijn. Alleen ik denk niet dat ze daar het budget voor gaan gebruiken, om alsnog te doen.

Mja. Zo'n spinning is niet heel duur. Gebouwtje ook niet. Dus tja, in Disney taal zal het net 100 miljoen zijn. Elk ander park onder 10 miljoen wel klaar.

Ik had stiekem gehoopt dat ze wat cohesie in het park gingen brengen. Met in dit gedeelte alles Pixar en dus Mickey and the Magician omgedraaid met de nieuwe Pixar show. Volgens mij kan je best een aantal dingen aanpassen en het een wat prettiger park maken aan deze kant.

Dus die tapijtjes weg is prima. Kunnen deze mooi in het vrij attractieloze Adventureland. Op de plek van die meet and greet bij de ingang.

Doe mij maar een Star Wars gebied in het Disneyland Park.

• Jules heeft hierop gereageerd.

Idol Flying Carpets gaat verdwijnen en wordt vervangen voor een grotere en overdekte wachtrij voor Crush Coaster

Daar kan ik wel mee leven. Die tapijtjes hadden toch amper meerwaarde in het hele resort. Daarnaast krijgen we straks natuurlijk ook de Rapunzel theekopjes in Studio's.

Idol Studios 1 wordt helemaal leeggehaald en er komt een nieuwe inrichting met als thema: Mickey Mouse

Ik had liever gehoopt dat heel Studiloods 1 weg zou gaan en we een toepasselijke filmische IP mainstreet in de buitenlucht terug zouden krijgen.

Idol Een Avatar land lijkt te duur te gaan worden voor parijs. Het is dus nog niet zeker wat het 3e land gaat worden voor uitbreiding in de studios

Bijzonder. Als Frozen straks af is zouden ze toch al lang begonnen moeten zijn aan het derde land?

Idol 2028 zou er iets heel groots komen in parijs, en blijkbaar zou op vrij korte termijn iets aangekondigd gaan worden. (iemand al een idee?)

Ik verwacht een 3rd gate. Hopelijk zoiets als Animal Kingdom of EPCOT.

Er komt als het goed is ook een 3rd gate, dat moet af zijn rond 2036😅

Graag een attractie van Beauty and the Beast, The Little Mermaid, en Tiana's Bayou Adventure mag ook hier komen.
        Een echt Carsland en laat Tron ook maar komen.

• Idol vindt dit leuk.

Jongens, rustig blijven aub.
        Vreems dat D tales met geruchten komt ipv feiten. Niks voor hun om met speculaties te komen. Waarom geen feiten roepen????
        Ach natuurlijk......er gaat niks veranderen en ook niets komen. Ik heb de hoop voor Parijs allang opgeven.

Ik begrijp sowieso niet waar de geruchten vandaan komen...

Jailsamer Ja maar, hoe wil je feiten gaan noemen als Disney niets heeft aangekondigd?

• Ralf vindt dit leuk.

Ronduit Geniaal gedaan. 5 sterren spectakel Show. Parijs scoort opnieuw als het gaat om entertainment. De buitenlandse parken zullen hier jarloers op zijn.

Zonder meer een mooie show. Het enige wat wellicht jammer is is dat een groot nieuw themagebied en de HtH wordt afgesloten om deze show mogelijk te maken. Overigens heb ik geen idee of dit een half uurtje is of langer. Maar goed, in DLP kan je dan ook niet meer door het kasteel...

• Japser heeft hierop gereageerd.

Wow ik ben allesbehalve een Marvel fan, maar dit is toch écht de moeite 😍 Wat die drones kunnen en relatief snel veranderen van vorm met als opotheose de laatste keer de transformatie echt crazy is !

Idol Studios 1 wordt helemaal leeggehaald en er komt een nieuwe inrichting met als thema: Mickey Mouse

Ze hebben het hier over een eind 2023 om te beginnen. Dit tijdsbestek lijkt me juist niet haalbaar aangezien ze niet in 8 maanden een pand (en het is geen kleintje) helemaal kunnen strippen en weer kunnen vernieuwen en openen. Je wil denk ik als park met die olympische spelen in je achtertuin wel je main entrance open hebben. Daarom dat ze het Disneyland hotel weer open willen hebben in 2024. Al zou je dan binnen in nog moeten werken kunnen alle bouwschuttingen daar weg en heb je weer dat foto moment bij de ingang.

Dit is een mooie show geworden.

vhal81 Het enige wat wellicht jammer is is dat een groot nieuw themagebied en de HtH wordt afgesloten om deze show mogelijk te maken.

Hier sluit ik me wel bij aan, Avengers Campus en HTH worden nu volgens mij 1.5 uur voor sluit al gesloten voor een show van 8 min dat vind ik toch persoonlijk wel een minpunt.

Kan je lekker nog een keer in de Crush...

Pretparkgenot Doe mij maar een Star Wars gebied in het Disneyland Park.

Het lijkt inmiddels vrij zeker dat 't dat ook niet wordt. Daar ben ik trouwens niet zo rouwig om, want het budget was er al niet naar om Galaxy's Edge in zijn geheel te kopiëren en dan sneuvelt als eerste natuurlijk Rise of the Resistance en juist dat maakt 't gebied de moeite waard. Het is een beetje een hot take, maar Star Tours vind ik leuker dan Falcon.

Zou het niet leuker en passender zijn om op de plak van Star Wars Land een Toontown te bouwen met oa Mickey en Minnies Railway. Ik zie dat wel zitten.
              En dan bouw je in Discoveryland daar waar Star Tour staat een mini Star Wars Land.