Ik word hier zo vrolijk van. Niet dat ik een camping-type ben... echt totaal niet. Dus mij zul je er niet snel zien. Maar van alle positieve reacties. Heerlijk. Dit gun ik Toverland écht.

Ook zij hebben het lastig nu, en ze hebben nog een behoorlijke rekening (port laguna en avalon) die beetje bij beetje moeten worden terugbetaald. Dus volgens mij is dit succes erg welkom. Zo kunnen ze hopelijk ook weer kijken naar de toekomst.

Ik heb met Yvonne zojuist ook een tentje gereserveerd voor 8-9 augustus 😎. Nu maar hopen op lekker weer.

Ik zie hier reserveringen voorbijkomen... hebben ze dan nu al extra tenten geplaatst? Ik dacht dat alles al helemaal was volgeboekt.

Progress De website lijkt niet echt “real time” beschikbaarheid te laten zien. Als je nu kijkt is elke datum nog beschikbaar. Waar had je gelezen dat alles helemaal vol zat?

Michael Goede vraag... ik kan het niet meer zo snel terugvinden. Ergens in een tweet misschien? Kan zijn dat het op een bepaalde datum vol was en dat ik dat verkeerd geïnterpreteerd heb.

Van de week gaf Eftelflags dat aan maar dat was voor 1 specifieke dag. Niet nog de hele periode. Wel liep het erg goed.

In De Limburger stond gisteren een stuk over de camping. De ingerichte tenten zijn voor 80% volgeboekt de komende 6 weken..

Tonnie Gezien hoe de camping nu best succesvol loopt likt het mij dat het niet te lang gaat duren voordat Toverland een echte verblijfsaccommodatie gaat krijgen.

MisterW In De Limburger stond gisteren een stuk over de camping. De ingerichte tenten zijn voor 80% volgeboekt de komende 6 weken..

Wow. We mogen echt van een schot in de roos spreken voor Toverland. Dat is ze bijzonder gegund.

MisterW In De Limburger stond gisteren een stuk over de camping. De ingerichte tenten zijn voor 80% volgeboekt de komende 6 weken..

Mooi nieuws voor TVL! Lijkt me ook een prima overnachtingsmogelijkheid. Eens wat anders dan het reguliere hotel of appartementje.

De oude parkeerplaats is er ook uitermate goed geschikt voor. Het zijn net van die campingveldjes. Ik denk dat ze hier goed mee vooruit kunnen en hopelijk willen ze dit verder uitbouwen tot iets wat een heel seizoen kan.

Remco82 Prima ontbijtpakketje zo. Wat kostte dat nou precies extra?

• Njit heeft hierop gereageerd.

Njit Oh, dat kon veel erger. Voor 't gemak van zo'n mandje voor mijn tent in de ochtend zou ik dat gerust betalen.

Ik vind de prijs voor het ontbijt ook best meevallen! Heb het er ook bij geboekt, ook vanwege het gemak. Niks zelf mee hoeven nemen 🙂

Jules Dat dus, koffie en thee kan je gewoon er zelf bij pakken.