Gisteren tijdens de zomeravond de camping vanuit het park zien liggen, het zag er echt erg leuk uit. Vooral de verlichting met de lampionnetjes savonds leek erg sfeervol.

Van mij mogen ze het houden en permanent maken met misschien ook leuke pipo wagens voor 2 man

Wie had dat gedacht. Ik heb echt een aversie tegen kamperen, maar nu ik lees dat er veel gezellige mensen gaan (waarvan ik er een aantal ook niet in een tent had verwacht) ga ik ook mee! Tof initiatief dat je zo bij Toverland kunt verblijven en het ziet er allemaal niet slecht uit. Ik krijg het thuisfront hier echt niet zover dus ik ga dan fijn alleen in een tent 😃

Enige wat me nog tegen houdt is mijn rooster welke in deze coronatijd maar 2 weken vooruit loopt. Dus als ik daar groen licht van heb dan boek ik direct een tent voor 8 augustus.

De camping ziet er echt heel goed uit zeg. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat zijn! Toverland gaf vandaag via Instagram stories trouwens ook een kleine rondleiding over de camping.

Ik ben positief verbaasd en verrast dat ze zelfs aandacht hebben besteed aan de aankleding van het sanitair. Mooie decoraties en goede aankleding bij de douches. Ik ben echt aangenaam verrast want ik had het ook wel begrepen als het standaard kale bende was geweest voor zoiets tijdelijks.

• Mark heeft hierop gereageerd.
  • Mark vindt dit leuk.

Michael Ik ben echt aangenaam verrast want ik had het ook wel begrepen als het standaard kale bende was geweest voor zoiets tijdelijks.

Dat! Echt een sfeervol gebeuren.

En ook goed om te zien dat de lampionnen hangen rondom de tenten en dat ook niet enkel voor de reclamefoto’s was. Echt tof dit!

Ik baal echt dat ik niemand goed ken die meekan want 140 euro is jammer genoeg erg veel voor 1 persoon 🙁 maar een dagje toverland is ook leuk, maybe

• Joell heeft hierop gereageerd.

Ik ben gisteren op de camping geweest om de sfeer te proeven en om te kijken hoe alles er uit ziet. Voor de eerste keer is dit echt een heel mooi concept. De sanitaire plaats ligt centraal op de camping en is goed bereikbaar. De gethematiseerde borden vond ik een nette toevoeging en de verlichting is erg sfeervol in de avond. Elke Toverlandtent heeft voldoende aansluitingen om je powerbank/telefoon/camera op te laden en je krijgt ook lampen bij zo'n tent. De bedden vond ik wat hard maar ik zou persoonlijk sowieso ook een luchtbed meenemen voor het comfort. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen, maar tot nu toe heb ik alleen maar positieve ervaringen gehoord over de camping! 🙂

• NR92 vindt dit leuk.

Ga je naar de Toverland camping en wil je compleet verrast worden, kijk dan deze vlog NIET!

Wil je juist wel weten hoe het er allemaal aantoe gaat op deze camping dan kan je deze vlog wel kijken.

Click to reveal Click to hide

Ja ok maar dan kost een overnachting nog 80, ik ga misschien nog wel gewoon een enkel dagje...

Brigitte Ziet er allemaal super uit! En wat ik op de socials voorbij zie komen ook best populair.

Een eventuele uitbreiding onderweg?

• Jules heeft hierop gereageerd.

Loekiloeki Je weet dat je een tof idee goed hebt uitgevoerd als je gewoon bomvol zit. Ik was verrast te horen dat er echt 60+ tenten staan en dat veel daarvan voor vier gasten zijn. Dit zijn mensen die twee dagen geld in je park uitgeven en echt een heel mooi bedrag neertellen voor een relatief betaalbaar (ook vanuit 't park) verblijf. Dit ziet er gewoon hartstikke goed uit voor iets wat ze in relatief korte tijd in elkaar getimmerd hebben.

Sow zeg, 120 campingplekken die vol staan, dat is een mooie zet van Toverland. Het ziet er ook allemaal wel erg netjes en verzorgd uit voor een tijdelijke camping!

Brigitte Maak je geen zorgen hier keek ik toch al niet naar 😂

Maar ben benieuwd, donderdag ga ik het zelf meemaken.