Hoi allemaal,
ik ben er zelf al een keer of 8, 10 in geweest, en de rit bevalt prima! Ik ben nieuw hier!!!
buitenkant
Ik vind het gebouw nogal groot en is best mooi, wel jammer met die hele grote muren dat je niet alles van de achtbaan zelf kan zien, beetje positief 6,5
de wachtrij
ik vind de wachtrij vermakelijk, het scheetkussen orgel zorgt wel veel voor vermakelijkheid, ( maar het leid wel af en daardoor is je wachtrij plek wel afgepakt 😅)
verder ziet alles er goed uit maar die koeienbellen, WAT EEN GELUID!! Ik was bijna doof… nee dat is niet waar. 😂. Verder ziet het er ook goed uit. Ook leuk dat je kan kiezen. Positief Een 7,5
station
als je het station binnen komt ziet het er nog best goed uit, de koekoeksklokken bij moritz, bij max de schilderijen, en in het midden een constructie waar max en moritz dan op zitten ik hou ook van het aandrijving systeem die ineens herrie begint te maken, maar dan… best Positief 9,3
max baan
heel leuk karretje, ook best lang hoor! Bijna 25 van die wagons. De baan ziet er leuk uit en het idee met meester lämpel is best leuk, met het ineens scheef hangende bord. De 2e ronde is ook geinig gedaan. Best positief 8,5
moritz
deze vind ik het leukste van de 2. Voor mijn gevoel gaat de moritz harder dan max omdat hij ook iets eerder de 1e ronde het station binnenkomt, max op het scheetkussen vind ik leuk, alleen waarom deden ze max op het scheetkussen niet bij de max baan?? Wat ik al zei in iedergeval wel leuk gemaakt, en de 2e ronde max in het plafond 😂 😂 😂
heel mooi erg positief 9,8
!!