Ik vind de communicatie en de regeling hierom ook niet echt heel erg netjes. Ook nu ik lees dat abbohouders 2x mogen reserveren. En ik met m'n personeelsabbo er nog steeds niet in mag schiet bij mij ook verkeerd. Heb er thuis 2 zitten met een personeelsabbo, en 1 had een betaalde. Die hebben we stop gezet omdat die niet in z'n eentje gaat. Als we er wel in mochten konden we gewoon met 3 of 4 gaan. Zet er desnoods een limiet op van 1x in de 2 weken. Maar nee, het antwoord is gewoon heel bot ''nee'' krijg je d'r iets voor terug? nee ook niet.
En zo zijn er wel meer dingen die mij intern storen daar.
Maar ik vraag me af in hoeverre dit wel / niet mag. Je boekt inderdaad een huisje, en overnachting. Je bent niet verplicht gebruik te maken van het park en het ontbijt dat wellicht inclusief is. maar je krijgt het er normaal gesproken wel bij. Dat het park bezoek inclusief is staat doodleuk op de website. Maar is die prijs ook zo berekend? of krijg je gewoon een gratis ticket? De entree zet namelijk niet zoveel om, het gaat om de uitgaves in het park.
Je zult moeten weten hoe dat in elkaar steekt wil je daarover goed kunnen oordelen. Los van het feit dat het een ontzettende domper is dat je nu niet tot 22.00 toegang hebt. en dat je daar terecht boos over mag zijn. Wat heeft het park gecommuniceerd toen het dicht was? Mocht je het toen gratis annuleren? Had je de keuze om je boeking te laten staan met eventuele kans op beperkingen zodra het weer open gaat? Zo ja; dan ben je al klaar met discussiëren hierover. je hebt een optie gehad namelijk.
Zo nee; dan had er een andere vorm van compensatie moeten komen in mijn ogen. Gevoelsmatig worden de betaalde abbonementhouders momenteel heel erg verwend met compensaties, extra reserveringen etc. Maar de gewone vaste betaalde gast, overnachters etc komen er een stuk slechter vanaf.