Beste medeforummers,
Aangezien onze vakantie definitief is geannuleerd naar de westkust van Amerika hebben we de mogelijkheid gekregen om deze om te boeken. Nu zitten we te denken aan de eerste 2 weken van november. Halloween is net voorbij en denken dat het dan relatief wel eens rustig kan zijn. Ook de locatie zal anders zijn, namelijk Florida. Nu ben ik wat aan het lezen gegaan en kosten gaan bekijken van de tickets en dergelijke als ook de druktes in de parken. Allen geven aan dat het die dagen rustig wordt als ik het schema aanhoudt dat ik aan het maken ben.
Maar nu komt de hamvraag. Zag een link verschijnen van Orlando Crowd Calander. In hoeverre is deze betrouwbaar dat jullie weten? We gaan bijvoorbeeld 3 dagen naar Disney (Magic Kingdom, Studios en Animal Kingdom). en trekken 1 dag per park voor uit wat ons voldoende lijkt. Maar dan staat er soms een rood uitroepteken, dag erop groen vinkje bij bijvoorbeeld Animal Kingdom.
De week erop idem dito alleen dan bij Universal Studios. Willen we 2 dagen naartoe gaan, 1 dag per park. Ook daarin de ene keer groen vinkje en andere dag rood uitroepteken. In hoeverre moeten we dit aanhouden?
Graag hoor ik van jullie.