Hi Celebrate1st,
Jammer dat je reis is geannuleerd! Ik kan me voorstellen dat het flink balen is, ook al is dit écht een exceptioneel jaar om te gaan vanwege COVID-19.
Het is heel erg, maar ik ben er eigenlijk elk jaar te vinden. Ik probeer altijd in de periode van de laatste 2 weken van oktober tot de eerste 2 weken van november te gaan. In een normale situatie mag je er vanuit gaan dat de hele periode behoorlijk wat mensen overal zijn. Naast Halloween en Food & Wine kom je vaak ook nog een Disney Marathon tegen. Dat lijkt wat veel, maar ik ben nooit echt teleurgesteld omdat het te druk is. Ook bij Disney kun je altijd alles wel goed doen door ook gedurende de dag FastPass+ te gebruiken.
Om terug te komen op de crowd calendars; ze geven beide een goed beeld van wat je mag verwachten. In een normale situatie zou ik zeggen, schroom niet om in die periode te gaan. Ik verwacht dat het rustiger is dit najaar...maar wel dat je mogelijk je park toegang moet reserveren en dus meer moeite moet doen om een bezoek te kunnen brengen aan de parken. Ik vind het een moeilijke overweging voor een eerste keer.