Aurelius Herautenplein her = opnieuw au = pijnkreet ten = voorzetsel plein = plek En ten is een voorzetsel dat niet bij plein past, gok ik. 🙂
Aurelius Liampie Aurelius Herberghouseheadliner Ik bedacht zelf ooit iets soortgelijks! Het is de DJ in de inn, ofwel Djinn!
Jasper Zelf ben ik niet zo goed in zulke raadseltjes verzinnen, maar let's give it a try! Deze sportman met een duister kantje zit altijd stipt klaar voor zijn sapje.
20cent Ok ik weet het antwoord niet maar ik moet even zeggen dat mijn hoofd ontploft van dit topic in positieve zin. Deze raadsels zijn fan-tas-tisch
Amelie Ik zit te denken richting het heldenkabinet in symbolica, want: Sportman = (karate)ka Stipt = net Verder kom ik nog niet. Iemand aanvullende ideeën hierbij?
20cent O.J. Punctuel? O.J. = O.J. Simpson, veroordeelde sportman Punct = stipt Sapje = Juice, de bijnaam van O.J. Simpson en O.J. is de Amerikaanse afkorting van Orange Juice
20cent YAS! Ok komtie: Zonder Earl Grey zit dit gehoornde beest voor een quintet op een Amerikaanse Eerste Hulp.
BasD Siervijver? Gehoornd beest zonder T(hee) = S(t)ier Quintet = vijf Amerikaanse eerste hulp = ER S(t)iervijfER = siervijver