Zingo Ha, goed gevonden dit, maar laat ik ook maar meteen benadrukken (speciaal voor @MrRC ook) : asjeblieft foto's en geen renders.

Moet dit opgenomen worden in de officiële regels?

Jules Moet dit opgenomen worden in de officiële regels?

Op basis van de meldingen die binnenkwamen hebben we dit toegevoegd aan de spelregels. Een foto is een foto en dus niet iets anders zoals een render of een screenshot uit een video.

Michael Op basis van de meldingen die binnenkwamen hebben we dit toegevoegd aan de spelregels. Een foto is een foto en dus niet iets anders zoals een render of een screenshot uit een video.

Hoewel de laatste opgave (door @StefanV )een screenshot lijkt te zijn en geen foto, is de opgave al gedaan en is er door @Erik al geraden, dus geldt deze opgave overigens nog gewoon. @StefanV moet overigens nog wel bepalen of het genoemde antwoord juist is. Het spel gaat gewoon door 🙂

Erik Cop Car Chase van Movie Park Germany?

Niek Hoewel de laatste opgave (door @SteveV )een screenshot lijkt te zijn en geen foto

Het is zeker wel een foto, en nog wel gewoon van RCDB ook...
        https://rcdb.com/970.htm#p=6508

Alleen dan een deel van die foto, hoewel dit waarschijnlijk inderdaad een screenshot vanaf een go pro is ofzo nu ik beter naar de foto kijk... 🤣 😅 Mijn welgemeende excuses, maar hij was gelukkig niet te moeilijk want Erik heeft hem inderdaad goed

• Niek heeft hierop gereageerd.
        • MrRC vindt dit leuk.

Power Splash / 金涛骇浪 @ Happy Valley / 欢乐谷 ??

Aquaman: Power Wave, Six Flags Over Texas?

StefanV Het is zeker wel een foto, en nog wel gewoon van RCDB ook...

We hadden een vlaggetje binnen op het wel of niet goedkeuren van jouw opgave, vandaar mijn opmerking dat dit gewoon telt. 😁 Maar thanks voor de verheldering hoor!