ppc-anoniem-2 File terwijl je zondagavond gewoon terug naar huis wil is stom, zeker als het echt stil-stil staat, maar het gaf wel een kans voor dit mooie kiekje!
Amber Azmidiske Tijdens het rondfietsen in de buurt van mijn huis vanaf een bruggetje in Almere Haven. Weet alleen niet meer precies welk bruggetje het was.
Piet_Verdriet 20cent Grappig, ik zou zweren dat dit een foto was vanaf Tilburgs Westpoint richting het Spoorpark. Maar het blijkt dus gewoon Barcelona te zijn.
20cent Nee het is Brussel. Als je goed inzoomt zie je namelijk de Berlijnse muur links in het midden.
Piet_Verdriet Ach ja, stom. Bij het inzoomen leek dat zwarte gevaarte even op de Tower of Terror van Disney. Maar die is ook weer niet zo groot dat je hem in Brussel kan zien. Heerlijk genoten van de befaamde Brusselse curryworst natuurlijk?
ppc-anoniem-5 Van afgelopen woensdag, maar wou hem toch even hier delen omdat ik het een toffe foto vind. G-force in Walibi, s' avonds tijdens de laatste Lekkergaan avond
John Audrey ik had vanavond tijd en zin (vooral dat laatste) om ook op de fiets te stappen en de heide op te zoeken. Schitterend! 😎