ppc-anoniem-2 Foto van gisteren, het smakenrad in Breda. Blijft mooi om weer eens een attractie in het wild te zien.
ppc-anoniem-2 Heerlijk wandelweer dit weekend en na het kneuzen van mijn enkel intussen weer 5 km weten te wandelen. Voelt wel weer als een overwinning!
Audrey Vanochtend waren er prachtige wolken te zien, pal naast het kantoor waar ik werk. Oisterwijk is zo mooi!
FlyingTimo De nieuwe camera viel spreekwoordelijk op de mat en mocht meteen mee in de tuin spelen. π
FlyingTimo (600mm, F4, iso100, 1/500) ( 370mm, F4, iso100, 1/300) Gisteren mocht ie mee naar de kinderboerderij, dieren kijken altijd leuk!
JaydenCKO Vandaag de fiets gepakt en naar Kasteel Almere gegaan (ik woon in Almere dus vandaar). Het zou eerst een pretpark worden onder de naam WitchWordld zoals sommige misschien weten (voor meer informatie deze link π https://witchworld.nl/ ). Het zijn alleen niet de mooiste fotoβs π , maar wist niet waar ik dit anders zou moeten plaatsen.
broodje123 Foto van het beschermde natuurgebied Het Oude Land, net onder Rotterdam. Gemaakt op een grijze dag, wat ik zelf het totaalplaatje wel een goed effect vind geven. Gemaakt op een Poco X3 NFC.