Cerveza Jammer dat je maar 1x I305 kon doen, tijdens onze trip was ie walk-on en gelukkig geen storingen. Zeven ritjes kunnen maken op diverse plaatsen, geen sterretjes ofzo, maar man wat een toffe baan is het toch. Deze kwam meteen op nummer 1 binnen!
Tja, dat is het risico van het vak dat coasterbingo-en heet. 😄 Meteen 7 keer achter elkaar dat was waarschijnlijk ons ook wel gelukt maar ik vind het op dat moment belangrijker om eerst alle andere achtbanen en die suffe kiddie te doen. 😅 De volgende keer heb ik rust en kan ik deze gerust een paar keer achter elkaar doen. Ik kan nu al niet wachten want wat een beest van een baan is het toch.
@Cerveza voor zover ik weet wel. Er stonden iig wel effecten aan maar ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen of alles het deed aangezien het de eerste keer was en ik die baan verder ook niet ken van filmpjes ofzo.
ArcovandenBroek Zonde dat je slechts één keer Intimidator 305 hebt gedaan, wat een baan is dit! Ik heb vorig jaar iets van 12 ritjes gemaakt, echt mijn nieuwe nummer 1. Bijna iedere rit zag ik sterretjes, dat is me in geen enkele andere achtbaan overkomen.
Ja echt zonde en ik besef me dan ook dat het soms niet handig kan zijn om door te gaan voor de bingo. Maar goed, dat ie aan het eind van de dag in storing ligt daar ga je natuurlijk ook weer niet van uit. We hadden nog kunnen wachten maar daar hadden we niet zo'n zin meer in. De volgende keer gaan we dit zeker dik en dubbel goed maken. Ik ga dan voor minimaal 15 ritjes. 😄
ArcovandenBroek Nu willen we natuurlijk wel bewijs, een foto van de trein kan iedereen maken. 😉 Wij mochten er helaas niet in.
Als er een foto van is, dan heeft de baas m gemaakt terwijl ik langs een heel lief klein meisje zat. Ik zal eens aan Jacqueline vragen en ja dan krijg je het bewijs hoor. 😆
Ik bekijk dat trouwens heel tactisch. Je ziet vaak toch wel dat er maar 1 ouder in de rij staat met 2 hele kleine kinderen. Ik meld mezelf dan aan als vrijwilliger bij zo'n ouder om met zo'n ukkie mee te gaan. Daarmee heb ik regelmatig een goede daad verricht om zo te voorkomen dat het kind gaat huilen en dus gewoon met mij mee kan. Want die ouder heeft eigenlijk altijd al door dat hij maar 1 kind mee kan nemen maar gaat toch met 2 in de rij staan. Die mensen blij en ik natuurlijk nog veel blijer. Maar met een groep gaat dat niet lukken nee. Dan moet je veel te lang op elkaar wachten tot iedereen een bijrijder heeft gevonden. Maar zo in m'n uppie ging dat hartstikke goed steeds.
Bedankt voor je reactie. Ik dacht al dat dat vast wel iemand zal weten hier. Intamin dus. Ga ik onthouden.
FlyingTimo Wat was het nou 😄 Of werd je tijdens het schrijven van je TR steeds vrolijker? Dat zou ik snappen hoor!
Kings Dominion was een van de eerste parken die @Manus en ik deden op onze reizen, maar voor die ene hoge achtbaan alleen niet genoeg indruk gemaakt voor een herhaal bezoek. Wie weet als we ooit weer terug in de buurt komen voor Bush Gardens in Williamsburg.
Tja tis een ingewikkeld verhaal. Of ja eigenlijk niet. In het Westen vielen de Cedar Fair parken goed mee. In het Oosten niet maar de 2 Kings parken dan weer wel. We hebben er dus deze trip 5 bezocht waarvan Carowinds, Cedar Point en Dorney Park enorm tegen vielen qua sfeer, personeel en operations. De 2 Kings parken lijken er dus niet bij te horen in deze hoek en meer voor het
Westen bestemd. Zo een beetje.:lol
Maar die ene hoge achtbaan is I305. Ja daar kom ik zeker speciaal voor terug. Ik heb m maar 1 keer gedaan in m'n leven.
Cerveza Misschien heeft een kind wel een ijsje beloofd 😛
Haha. Het was echt een heel lief klein meisje hoor. Ik weet alleen d'r naam niet meer.
Michael @pampie. Ik geef je gelijk tippie van het forum; dit forum kan uitstekend overweg met veel foto's in 1 post, dus je hoef je tripreport niet op te splitsen in vier of vijf delen. Scheelt weer met posten
TP gewend hè. Daar moest zoiets in 4 berichten. Aan een stuk door rammelen is fijner ja dus bedankt voor de tip.
Ron Heerlijk uitgebreid TR weer. Bedankt voor het delen.
Ik vond Intimidator eerlijk gezegd net even te heftig om er van te kunnen genieten en daarom is het voor mij persoonlijk geen topper. Bij mijn bezoek heb ik trouwens ook gezien dat er (jong) volwassenen gezien die zonder kind in die Pumpkin stapten, dus kennelijk is het wel mogelijk.
Graag gedaan.
Intimidator is ook wel lomp hoor. Maar ja, ik vind dat dan toch wel weer gaaf. Zeker een fantastische achtbaan.
Bij ons bezoek heb ik dat niet gezien bij Pumpkin maar het was ook wel erg rustig. Zelf ook niet geprobeerd zonder kind eerlijk gezegd.
luckyrik28 1 keer Intimidator is wel jammer inderdaad maar goed wel de kiddie die ik niet gedaan heb.
Voor de rest leuk trip report Pampie, ik heb er lekker doorheen gelezen.
Nou dan eigenlijk toch liever 7 keer Intimidator en geen kiddie dan 1 keer Intimidator en 1 keer de kiddie. Maar zoals ik al zeg ga ik deze schade zeker nog een keer inhalen. En ja ik troost mezelf met de gedachte dat juist 1 keer iets doen van iets toch ook wel bijzonder is.
Jules Ik ben heel benieuwd naar Intimidator nu is, want in het eerste seizoen (zonder trim brakes op de drop en met de vrijwel geheel vlakke eerste bocht) was eigenlijk twee rondjes op rij wel het maximale. Dat vond ik het grootste nadeel aan de baan, dat ie gewoon eigenlijk wel echt het randje opzoekt van wat nog leuk en herhalingswaarde is.
Wel weer een heerlijk TR, pampie. Superveel toffe foto's!
Dat klinkt wel heel extreem dan. Maar nu je het zegt kan ik me daar wel iets van herinneren ja. Daar is op TP weleens over gesproken, sowieso door Jos1986 daar op t forum dat ik weet. Dat is eigenlijk wel echt het randje opzoeken ja want nu was het voor ons al sterretjes en zwart voor de ogen en dan hebben e eigenlijk de tamme setting gedaan. :lol