Ik zou super graag de Flying Dutchmen Goldmine in Walibi weer terug zien. De tegenargumenten die hierboven genoemd worden, vind ik allemaal vanuit zakelijk oogpunt en vanuit tactiek geformuleerd. Deze vraag interpreteer ik als iets persoonlijks door het woordje ‘jij’ in de vraag. Dus natuurlijk is iedereen het met elkaar oneens, smaken verschillen nou eenmaal.
Voor mij heeft de FDG een belangrijke rol in mijn leven gespeeld. Het was mijn eerste ruigere achtbaan als klein meiske en het ‘thema’ deed dit effect versterken. Ook was dit baantje een van de attracties waarbij ik mijn vriendengroep leerde kennen en waar we de meeste schik in hadden van alle attracties. Ook konden we er vaak achter elkaar in door de toch wel grappige capaciteit. Ook het overdreven tegen elkaar hangen en elkaar proberen te pletten maakte een erg grappig en gezellig sfeertje en had je er de grootste schik met elkaar. Ook is dit baantje hèt baantje waar ik @Loekiloeki leuk begon te vinden en het plezier en de lol die we telkens in deze attractie hadden, dat ook nog eens versterkte. Daarbij hadden we ook nog eens schik dat het park de grootste collega’s in de bijbehorende super kleine foto unit huisje neerzette, waar ze snel hun hoofd stootten, je altijd voor een beeldscherm stond en je er gewoon je kont niet kon keren. Al deze herinneringen vind ik zo gaaf en fijn dat het mij het meest zou doen van alle achtbanen en attracties als deze exact hetzelfde terug zou komen🥰.
En daar kan voor mij geen zakelijk en tactisch geformuleerd tegenargument tegenop.