Renwan86 Marvin De ene vriend van me niet, de ander weer wel, ik weet echt niet wat het is. Epic heeft geen problemen hier
Marvin Dat is wel typisch inderdaad, in principe zijn het natuurlijk ook allemaal momentopnames en er zal ook wel een afhankelijkheid zitten in met welke van de Steam servers jou client exact verbinding maakt. Maar als het bij jou structureel is zou ik vooral eens een melding maken bij Steam.
Renwan86 Marvin Ik heb op dit moment een probleem met mijn modem daar komt Ziggo maandag voor (probleem speelt al veel langer) maar zal als dat opgelost eens goed testen en melding maken ja.
SanneW Renwan86 Haha ja die heb ik ook, maar dat komt omdat ik hier maar max 25mbit heb en dan ook haal. Een groot spel binnen halen is nogal een kluif. Straks heb ik weer een hoge mbit pakket scheelt weer met spellen binnen halen.
Convival Ik begin nu een beetje actief te worden op Steam en sinds gisteren speel ik Tomb Raider (2013-versie) en holy shit, wat is die tof! Ik ben er wel ontzettend slecht in, maar gelukkig is de game behoorlijk forgiving daarin.
Renwan86 Op Humble Bundle is een Worms pack te koop voor 15 dollar, zeker een aanrader! Ik heb alleen deze 2 zelf dubbel dus als iemand ze wilt: Worms Clan Wars 0RWKW-6WBKL-W63JL Worms Armageddon 0MBTZ-H8QGF-HRZTY Activeren op Steam en weg=weg!
Convival Gisteren voor het eerst Phasmophobia gespeeld via Steam en holy shit, wat is dat voor intense horror game. Had niet verwacht dat ik het zo spannend zou vinden!
ArcovandenBroek Convival Gisteren voor het eerst Phasmophobia gespeeld via Steam en holy shit, wat is dat voor intense horror game. Had niet verwacht dat ik het zo spannend zou vinden! Onze stagiair speelt dit ook met VR, heel eng zegt ie.. Binnenkort ga ik het ook eens proberen bij hem, ben benieuwd. 🙂
jos Convival die is best creapy met een oculus 😅 🤣 Ik speel de laatste tijd veel call of duty op battlenet. GTAV en de rest heb ik op steam dus voor mensen die zin hebben in een potje golf with friends 😛 mijn friendcode is 23037066
Convival jos Ook zonder Oculus! Ik merk nu na het bijna iedere avond gespeeld te hebben, heel erg op scherp sta als ik zware voetstappen hoor 😂
jos Renwan86 ja tuurlijk.. je moet elkaar wel vreselijk kwallen anders kan je net zo goed roblox spelen 😛
Jules Ik hoor dat voor wie een mooie VR-setup heeft Star Wars Squadrons echt fan-tas-tisch is. Ik heb 'm alleen nog maar op gewoon scherm gespeeld, maar het is VR waar de game echt schittert.
Marco Jules Ik had er ook nog naar gekeken, maar ik vraag mij af hoe het dan is om in een Tiefighter/bomber/intercepter te zitten. Die hebben, in tegenstelling tot een X-wing, alleen maar een raam aan de voorkant. Je kan dan niet echt om je heen kijken wanneer je onder een Imperial Star Destroyer vliegt, wat bij een X/Y/A-wing wel kan.
Renwan86 Jules SQUADRONS HEEFT VR? Mijn pc gaat dat vast niet leuk vinden maar ik ga het deze week proberen!
Jules Renwan86 Yes sir! Marco Het schijnt dat de interieurs echt supertof zijn met allerlei schermen die echte data laten zien tijdens je gevecht.
DAN2019 TIP : steam geeft af en toe een flinke korting op bepaalde spellen en wel tot 80% van de prijs af.
Jules DAN2019 Heel tof! Zeker voor de prijs en ook de uitstekende support van de ontwikkelaar. Het is echt een moderne RCT2 met meer managementopties voor je park.