Marvin SanneW Steam is zeker super handig als verzamelplaats voor al je games. Warcraft hoef je er echter niet te verwachten, Blizzard heeft zijn eigen launcher en store dus voor Warcraft kun je beter hen in de gaten houden. Helaas gaat dat momenteel alleen niet verder terug dan Warcraft 3.
Marco Marvin Op GOG staat Warcraft 1 voor €5,49, en natuurlijk ook speelbaar op moderne systemen. https://www.gog.com/game/warcraft_orcs_and_humans
Marvin Marco Op GOG staat Warcraft 1 voor €5,49, en natuurlijk ook speelbaar op moderne systemen. https://www.gog.com/game/warcraft_orcs_and_humans Wellicht is SanneW daar al blij mee ook 😁
Renwan86 Over Steam gesproken, ben ik de enige die problemen heeft met de downloadsnelheid van Steam? Het is hier of rond de 30mbps (met in het begin een flinke piek) of het is zo inconsequent als de pest. Epic daarentegen haalt gewoon stabiel 80MB/ps, ja ik heb gigabit internet.
Zingo Renwan86 Ik heb eigenlijk nooit echt last van trage download snelheden. Meestal tikt steam netjes 80-90 aan. Soms kan het inderdaad wat minder zijn, maar dat is meestal rond de release van een nieuwe game of grote update.
Marvin Renwan86 Ik heb laatst nog F1 2020 binnen gehaald en dat was zo gebeurt, dus nee hier geen problemen 🙂
SanneW Renwan86 Haha ja die heb ik ook, maar dat komt omdat ik hier maar max 25mbit heb en dan ook haal. Een groot spel binnen halen is nogal een kluif. Straks heb ik weer een hoge mbit pakket scheelt weer met spellen binnen halen.
Marco Even een klein vraagje wat absoluut niet over steam gaat, maar zijn er ook nog mensen hier die EVE online spelen? Ik heb er wel vaker naar gekeken omdat ik ook fan ben van de Wing Commander serie en Freelancer, maar ik weet niet of dit een beetje vergelijkbaar is.
Renwan86 Marvin De ene vriend van me niet, de ander weer wel, ik weet echt niet wat het is. Epic heeft geen problemen hier
Marvin Dat is wel typisch inderdaad, in principe zijn het natuurlijk ook allemaal momentopnames en er zal ook wel een afhankelijkheid zitten in met welke van de Steam servers jou client exact verbinding maakt. Maar als het bij jou structureel is zou ik vooral eens een melding maken bij Steam.
Renwan86 Marvin Ik heb op dit moment een probleem met mijn modem daar komt Ziggo maandag voor (probleem speelt al veel langer) maar zal als dat opgelost eens goed testen en melding maken ja.
Convival Ik begin nu een beetje actief te worden op Steam en sinds gisteren speel ik Tomb Raider (2013-versie) en holy shit, wat is die tof! Ik ben er wel ontzettend slecht in, maar gelukkig is de game behoorlijk forgiving daarin.
Renwan86 Op Humble Bundle is een Worms pack te koop voor 15 dollar, zeker een aanrader! Ik heb alleen deze 2 zelf dubbel dus als iemand ze wilt: Worms Clan Wars 0RWKW-6WBKL-W63JL Worms Armageddon 0MBTZ-H8QGF-HRZTY Activeren op Steam en weg=weg!
Convival Gisteren voor het eerst Phasmophobia gespeeld via Steam en holy shit, wat is dat voor intense horror game. Had niet verwacht dat ik het zo spannend zou vinden!
ArcovandenBroek Convival Gisteren voor het eerst Phasmophobia gespeeld via Steam en holy shit, wat is dat voor intense horror game. Had niet verwacht dat ik het zo spannend zou vinden! Onze stagiair speelt dit ook met VR, heel eng zegt ie.. Binnenkort ga ik het ook eens proberen bij hem, ben benieuwd. 🙂
jos Convival die is best creapy met een oculus 😅 🤣 Ik speel de laatste tijd veel call of duty op battlenet. GTAV en de rest heb ik op steam dus voor mensen die zin hebben in een potje golf with friends 😛 mijn friendcode is 23037066
Convival jos Ook zonder Oculus! Ik merk nu na het bijna iedere avond gespeeld te hebben, heel erg op scherp sta als ik zware voetstappen hoor 😂
jos Renwan86 ja tuurlijk.. je moet elkaar wel vreselijk kwallen anders kan je net zo goed roblox spelen 😛