Ik hoop het toch ergens niet. Juist gezien je bewezen spelers op deze markt hebt, zoals vekoma, die Leuke Family Suspended Coasters bouwen.

Maarja, wie weet, Wie weet verrast Gerstlauer ons wel wel en komen ze met inverted types die net zo leuk zijn als hun Bob en Infinity coasters

Michael Qua verhaallijn ben ik wel gecharmeerd van het smokkelconcept.

Ik ook! Het idee van rakelings met je voeten over hekken en gebouwen om te ontkomen met je clandestiene goederen vind ik wel echt ontzettend leuk. Die tweede is ook prima, maar een houtzagerij moeten ze lekker bij de log flume laten. Ik ben sowieso ook super enthousiast over het algemene idee hier dat Slagharen zo'n soort baan gaat neerzetten. Dat is toch weer een mooie uitbreiding daar.

scagen Juist gezien je bewezen spelers op deze markt hebt

Als het goed wordt gedaan, kan je juist door het kiezen van een nieuw attractietype extra bezoekers trekken. Als iedereen voor bewezen types van bewezen fabrikanten had gekozen, bestond innovatie niet.

Quefox_ Als iedereen voor bewezen types van bewezen fabrikanten had gekozen, bestond innovatie niet.

Ben ik zeker met je eens, niks tegen in te brengen.

Quefox_ Als het goed wordt gedaan, kan je juist door het kiezen van een nieuw attractietype extra bezoekers trekken.

De term "Nieuw attractie type" is naar mijn idee wel discutabel in hoe verre het een meer waarde is voor de bezoekers. Als iets duidelijk iets is wat ze nog nooit hebben gezien dan zal zelfs Truus uit Delft daar enthousiast over worden en over praten. Echter een hangende (familie) achtbaan, dat is niet zo heel nieuw voor Truus. Die heeft wel eens dreamcatcher gezien in Bobbejaanland of Condor in Walibi en die rekent het daar gewoon onder.
      Dat het een geheel nieuw type attractie voor de fabrikant is, dat is leuk voor de fans, maar niet voor Truus. 'If it quack's like a duck, and it looks like a duck' Dan is het voor Truus gewoon 'A Duck'. πŸ˜†

• Njit vindt dit leuk.

Ben benieuwd. Zeker een goede aanwinst voor Slagharen mocht deze gebouwd worden in de nabije toekomst. Ben het ook eens met het verhaal voor The Ghost Town. Past beter erbij dan de andere 2. Ik ben wel benieuwd naar een eerste generatie Inverted Family Coaster van Gerstlauer. Al hoop ik alleen dat deze soepel blijft over de jaren. Niet als een echte ''Gerstlauer'' gaat worden.

Slagharen is wel toe aan een uitbreiding en 3e achtbaan.

Spiegelbeeld idd dat vind ik zelf ook een mooi detail.
      Go North - houtzagerij, past dan juist erg goed bij een rapid vind ik zelf

Interessant dat vanuit Slagharen eerder al gezegd is goede gesprekken gehad te hebben met de mensen van Gerstlauer. Hoewel Gerstlauer op dit moment nog steeds een beetje een "budget" merk is werken ze in mijn ogen momenteel wel erg hard om van dat imago af te komen. De recente achtbanen die ze leverden bevielen mij in ieder geval erg goed. En hoewel ik hoop op een Vekoma Suspended Thrill Coaster (maar een Family verwacht) zou ik zeker niet direct negatief tegenover een Gerstlauer prototype staan. Misschien ben ik er eigenlijk juist wel benieuwd naar wat zij ervan zouden maken...

Marvin zodra ze dit netjes kunnen aanpakken upgrade ik ze naar een hoger niveau.

De nieuwe junior banen van Intamin zoals je die in Djurs het zijn ook niet super. Geen idee waarom maar ze hebben een nare trilling en Intamin zelf heeft er ook problemen mee om deze op te lossen.

Gerstlauer heeft twee redelijk nieuw type achtbanen die ik zo zie verschijnen in Slagharen.

1. Bob coaster

1. Custom Family Coaster

Vriend_van_de_club Bob coaster

Als ze al een bob zouden bestellen van Gerstlauer dan mag het beter toch wel Bobsled Coaster zijn.

Hjalmar Ik sta zeker niet negatief over Gerstlauer maar ze maken wel altijd dubieuze keuzes op het gebied van supports

Dan is het te hopen dat ze niet te veel naar Intamin gaan googelen voor hun Inverts met triangle track, straks krijgen ze nog ideeΓ«n πŸ˜…

scagen Holy guacamole πŸ˜‚. Doet mij denken aan het spelletje Mikado!

scagen Die constructeur heeft vermoedelijk thuis gewerkt en even niet op zijn zoontje van 3 gelet tijdens het pakken van koffie: