pampie Gefeliciteerd. En... jullie zijn zo goed bezig. Op naar de volgende 30 jaar. Dat is makkelijk haalbaar aangezien een forum gewoon bestaansrecht heeft. Top werk heren. π
Meint Gefeliciteerd! Op naar het volgende jubileum! Complimenten aan de staff, want het forum lijkt voor mij als gebruiker niet enkel technisch goed in elkaar te zitten, ik vind de sfeer op het forum ook fijn, bedankt daarvoor.
Jules Meint Complimenten aan de staff, want het forum lijkt voor mij als gebruiker niet enkel technisch goed in elkaar te zitten, ik vind de sfeer op het forum ook fijn, bedankt daarvoor. Dit zijn de twee grootste complimenten die je ons kunt geven. Gezellig vanaf de plee kunnen babbelen over pretparken, dat is wat we wilden bieden. Als ik heel eerlijk ben. π
Cerveza 1 jaar alweer, ik ervaar het als een heel fijn en grzellig forum. Ga zo daar en drink er een pilske opπ»
Hjalmar Bedankt voor het opzetten van dit platform! Het heeft ervoor gezorgd dat ik weer veel plezier heb ik daadwerkelijk op een forum zitten. Blijf zo doorgaan!
Jozz Gefeliciteerd! π Volgens mij een jaar waarin er een prima sfeer hing in deze community. Vooral mee doorgaan dus π. Ik vind het ook leuk dat er een meetingkalender is. Helaas is het nu even lastig om die daadwerkelijk te plannen, maar dat komt later zeker goed.
Aurelius Jules Gezellig vanaf de plee kunnen babbelen over pretparken, dat is wat we wilden bieden. Als ik heel eerlijk ben. π Haaahahahaha, missie geslaagd! Van harte proficiat allen, precies het goeie initiatief op precies het goeie moment gekomen. Zoals wel meer mensen hier heb ik dankzij PPC mijn voorliefde voor zowel themaparken als forumdiscussies weer een beetje herontdekt. π
Michael Een jaar geleden alweer, en achter de schermen nog wel een maand of drie langer ook! Ik ben blij en dankbaar aan iedereen die hier zijn of haar bijdrage levert. De plannen zijn groots, de ideeΓ«n grenzeloos en jullie enthousiasme tomeloos. Op naar een tweede jaar dat minstens net zo leuk en mooi gaat worden! Dank jullie wel allemaal! β€οΈ
broodje123 Gefeliciteerd! Was al een tijdje aan het twijfelen om op een forum te gaan, maar ik vond Themepark nogal verouderd. En dit is een veel beter alternatief π
Ron Gefeliciteerd. Ik denk dat Pretpark.club bewijst dat een goed forum nog steeds bestaansrecht heeft. Ik vind het vooral fijn om te zien dat het niveau van de discussies voor mijn gevoel toch wel goed is, wat de sfeer toch wel ten goede komt waardoor niet alles uitdraait op het onnodig afbranden van parken of nog erger elkaar.
Audrey Wauw, dan is een jaar voorbij gevlogen! Van harte gefeliciteerd met jullie eerste jaar en nog veel mooie jaren gewenst. Ik lees in ieder geval graag dagelijks even mijn favoriete topics bij. ππ€