Aurelius Jules Gezellig vanaf de plee kunnen babbelen over pretparken, dat is wat we wilden bieden. Als ik heel eerlijk ben. π Haaahahahaha, missie geslaagd! Van harte proficiat allen, precies het goeie initiatief op precies het goeie moment gekomen. Zoals wel meer mensen hier heb ik dankzij PPC mijn voorliefde voor zowel themaparken als forumdiscussies weer een beetje herontdekt. π
ThaMartin Serieus, een jaar alweer? Jemig zeg, wat vliegt de tijd! Van harte gefeliciteerd allemaal, fijn om te zien dat het hier zo goed gaat! π
elmarwouters Congratz guys! Hopelijk kunnen we nog veel jaren elkaar informeren met pretparken/coasters/dark-rides en natuurlijk keiharde randzaken! Keep it up, genieten is het iedere dag!
Niek Helemaal leuk mensen, van harte iedereen met ons heerlijke forum! Een jaar al weer, tijd vliegt! π₯³
Jules Tonnie De tellers blijven maar klimmen en na een jaar Pretpark.club hebben we meer dan 400 clubleden en bijna 20.000 posts. Hier zit een getalletje in dat alweer op korte termijn mag worden geΓΌpdate. Het nieuws elders bracht tientallen nieuwe leden naar PPC in de laatste paar dagen. Als jullie nou allemaal nog een paar vrienden uitnodigen bereiken we samen nog voor 't weekend *00 leden! π
Micha En laat ik dat jaar aangrijpen om dan eens eindelijk actief te worden! Een forum heeft bestaansrecht als de eigenaren de leden de ruimte geven om dat op te bouwen. Dat zit wel goed denk ik zo.
Marvin Tonnie De tellers blijven maar klimmen en na een jaar Pretpark.club hebben we meer dan 400 clubleden en bijna 20.000 posts. En nu is het alweer feest! De 20.000ste post laat nog (heel) eventjes op zich wachten, maar sinds dit weekend hebben we meer dan 500 clubleden! Op naar de volgende toffe mijlpaal! π₯³
Jules OlympiaLooping Over 10 jaar zijn er weer leden met zoveel post π Ik heb 't even voor mezelf opgezocht en ik heb dus vier procent van alle posts op dit forum geschreven. Nu ben ik wel gebruiker en teamlid vanaf het eerste uur, maar moest er wel om lachen. Best veel. π
DaltonTerror Proficiat! Ben nog maar net nieuw op het forum maar het ziet er alvast heel fris en handig uit. Mooi werk van gemaakt. Op naar de volgende mijlpaal.