Kom maar op met dat spuitje. Ik sta erom te springen. Eindelijk weer kans op normaliteit. Gezien mijn leeftijd en (gelukkige) gezondheid, zal ik zeker niet als eerste aan de beurt zijn. Maar zodra de mogelijkheid er is, ga ik het halen. Veiligheid zal, gezien de onderzoeken die er nu liggen, het vaccin gebaseerd is op al bestaande vaccinaties en met de aanstaande keuring van het Europees Geneesmiddelen agentschap, geen issue zijn voor mij. Versnelde procedures betekend niet haastige en incomplete procedures. Het betekend dat heel veel mensen zich een slag in de ronde hebben gewerkt om te zorgen dat we weer normaal door kunnen als samenleving. Dus een samenleving zonder 1,5m, met feesten, volle attractieparken, zonder smetvrees, zonder bedrijven die over de kop gaan omdat hun sector op slot zit. Iets waar iedereen om zit te smachten. Als er dat iets is, wat je kan doen voor de samenleving om uit deze crisis te komen, is je dadelijk laten inenten.
Overheden zijn al te incompetent voor de uitvoeren van de meest basic dingen tijdens deze crisis. Een compleet kwaadaardig complot uitdenken en uitvoeren, zonder dat iemand er iets van weet, zijn ze zeker veel te incompetent voor. 😉