FlyingTimo Ik snap nu niet waarom je maar met 4en buiten zou mogen sporten en binnen met 30
Ik heb de aanname gedaan dat dit alles te maken heeft met de regels in verband met de handhaving. Maximaal vier mensen samen buiten is een regel. Ongeacht wat je gaat doen. Wat ik uit de woorden van Rutte haal is dat men (als in de veiligheidsregio's) af wil van de discussies die optreden. Geen uitzonderingen meer is het uitgangspunt. Daarbij treedt dan inderdaad de kromheid op dat we binnen wel met 30 man yoga mogen doen op voldoende afstand, maar buiten een bootcamp nog maar met vier kan. Maar dat alles komt omdat we met 30 man in een ruimte mogen zijn, maar er geen regels zijn over wat je in die ruimte doet, als het maar op 1,5 meter afstand onderling blijft.
Valt natuurlijk extreem veel over te zeggen, maar dat is zoals de regering het besloten heeft. Ik was gisteren in eerste instantie ook in de veronderstelling dat groepslessen zouden sneuvelen in de sportschool, want dat zou logischer zijn wat betreft het beleid over sporten.