Marvin waar lees jij dat?…. Dat zijn aannames, er zijn tal van mogelijkheden om er voor te zorgen dat kwetsbare mensen beschermd worden.
Als je weet dat je kwetsbaar bent zul je even niet naar een festival kunnen nee dat klopt, simpel voorbeeld ik heb extreem veel last van Hooikoorts ik zal het wel uit mijn hoofd laten om bijvoorbeeld in mei in de keukenhof rond te gaan lopen, ben je vatbaar voor Corona door welke reden dan ook en neem je je eigen gezondheid serieus dan zul je het niet in je hoofd halen om naar een festival te gaan.
Maar we zullen met z’n alle opweg moeten naar een samenleving die met Covid kan leven, als we op de huidige manier doorgaan leid dat tot meer 2 deling in de samenleving, het debat wordt alleen maar harder, mensen worden ongehoorzaam de lockdowns zijn gewoon niet meer te handhaven of te verkopen mensen pikken het niet meer dat hebben we afgelopen weekend weer duidelijk gezien, alle horecagelegenheden die open waren zaten vol, er zijn feesten georganiseerd enz enz, 1 op de 5 Nederlanders wil ook af van ALLE maatregelen dat gaat mij te ver maar we zullen deze crisis wel op een andere manier moeten gaan aanpakken.
Er zijn inmiddels genoeg gerenommeerde virologen die aangeven dat het zeer reeel is dat Covid blijft rond gaan.