Pino330 Lijkt me niet dat dit ooit uit gaat komen aangezien Rulantica gebaseerd is op Scandinavië. Een vulkaan is misschien een beetje standaard terwijl dit thema iets meer uniek is. Ik wil dan graag meer Europese mythologie. Dat kan perfect binnen het verhaal van Rulantica passen.
Uitbreiding Rulantica 2021
SynVox218 met Scandinavische mythologie en b.v. Vikingen is heel erg veel mogelijk. Tropische eilanden dan wel niet, maar andere eilanden en vulkanen zeker wel.
The_Bullgod Vikingen is heel erg veel mogelijk. Tropische eilanden dan wel niet,
Als ze een beetje de verkeerde kant op varen. Met een beetje fantasie is daar wel een draai aan te geven. Asterix is er ook al eens geweest.
- Bijgewerkt
-
Gekke vraag misschien, maar wat zijn die logo's op de ramen eigenlijk?
Jules Volgens mij heeft dat te maken met the adventure club of europe van Europapark.
En ze pakken wederom lekker door in Rust, ben benieuwd waar ze deze toren gaan plaatsen.
ArcovandenBroek Als de toren overdekt wordt gok ik op deze plek ergens:
Volgensmij komt die daar ook er is bekend gemaakt dat er een sauna gedeelte, een 'speeltuin' en dan de nieuwe glijbanentoren wordt gebouwd. Op een oud uitbreidingsfase plan, staat hier een soort van hal gepland met deze dingen erin. Dus ik denk dat het plan nog best klopt...
Pino330 eventjes een vervolg op mijn reactie, dit is waarschijnlijk niet waar. Dit was het oorspronkelijke plan. Waarschijnlijk komt de nieuwe toren tegenover de nieuwe hotel suites. Dan wordt het glas van het gebouw niet ingebouwd. In deze nieuwe toren komt een nieuw sauna gedeelte, een nieuwe glijbaantoren en volgens mij een uitbreiding van de kleedkamers.
Pino330 Dus ik denk dat het plan nog best klopt...
Buiten de vraag of het plan in zijn geheel nog actueel is zoals je terecht stelt. Daar zal vast het een en ander aan gewijzigd zijn.
Maar ik heb die plaat toch meermaals bekeken de afgelopen jaren en het valt me nu voor de allereerste keer pas op dat de uitbreiding van de monorail hier áltijd al op aanwezig is geweest! Het is een heel dun grijs lijntje die bijna niet opvalt, maar er zijn ook diverse stations zichtbaar.
Tof dat dus altijd al bedacht is de monorail uit te breiden!!
Wat betreft die glijbaantoren.
Enig idee wanneer die open gaat?