Pino330 Lijkt me niet dat dit ooit uit gaat komen aangezien Rulantica gebaseerd is op Scandinavië. Een vulkaan is misschien een beetje standaard terwijl dit thema iets meer uniek is. Ik wil dan graag meer Europese mythologie. Dat kan perfect binnen het verhaal van Rulantica passen.

SynVox218 met Scandinavische mythologie en b.v. Vikingen is heel erg veel mogelijk. Tropische eilanden dan wel niet, maar andere eilanden en vulkanen zeker wel.

• Ronny heeft hierop gereageerd.

The_Bullgod Vikingen is heel erg veel mogelijk. Tropische eilanden dan wel niet,

Als ze een beetje de verkeerde kant op varen. Met een beetje fantasie is daar wel een draai aan te geven. Asterix is er ook al eens geweest.

SynVox218 Oh ja dat klopt ja, maar de vinkingen lijkt mij ook wel een erg leuk thema... Dat sluit ook goed aan bij Ragnakor.

een maand later
      13 dagen later

Jules Volgens mij heeft dat te maken met the adventure club of europe van Europapark.

5 maanden later

Volgensmij komt die daar ook er is bekend gemaakt dat er een sauna gedeelte, een 'speeltuin' en dan de nieuwe glijbanentoren wordt gebouwd. Op een oud uitbreidingsfase plan, staat hier een soort van hal gepland met deze dingen erin. Dus ik denk dat het plan nog best klopt...

24 dagen later

Pino330 eventjes een vervolg op mijn reactie, dit is waarschijnlijk niet waar. Dit was het oorspronkelijke plan. Waarschijnlijk komt de nieuwe toren tegenover de nieuwe hotel suites. Dan wordt het glas van het gebouw niet ingebouwd. In deze nieuwe toren komt een nieuw sauna gedeelte, een nieuwe glijbaantoren en volgens mij een uitbreiding van de kleedkamers.

Pino330 Dus ik denk dat het plan nog best klopt...

Buiten de vraag of het plan in zijn geheel nog actueel is zoals je terecht stelt. Daar zal vast het een en ander aan gewijzigd zijn.

Maar ik heb die plaat toch meermaals bekeken de afgelopen jaren en het valt me nu voor de allereerste keer pas op dat de uitbreiding van de monorail hier áltijd al op aanwezig is geweest! Het is een heel dun grijs lijntje die bijna niet opvalt, maar er zijn ook diverse stations zichtbaar.
        Tof dat dus altijd al bedacht is de monorail uit te breiden!!

Mark ja dat klopt, het toekomstige hotel dat daar komt ziet er ook weer erg indrukwekkend uit. Vooral het oppervlakte weer.

Pino330 haha misschien is er nog een kans dat dit thema toch nog komt. Zo te zien is er een nieuw boek uitgekomen over het verhaal van Rulantica. Op de 'oude' plannen zien we ook een caribisch hotel.

Bron: Rulantica Shop

23 dagen later

Wat betreft die glijbaantoren.
          Enig idee wanneer die open gaat?

• Tonnie heeft hierop gereageerd.

maramsp
            Ik heb je bericht even verplaatst naar het juiste topic.

Tonnie Ik heb je bericht even verplaatst naar het juiste topic.

Bedankt! Had niet door dat het in het verkeerde topic stond