Gestemd! Zitten een aantal zeer leuke foto’s bij!
Fotowedstrijd stemtopic: Wat is de mooiste pretpark-foto van 2019?
Ik neem aan dat je niet op je eigen foto mag stemmen?
Ik heb nu al een paar foto's als favoriet opgeslagen. Vanuit die lijst kies ik de 3 definitieve keuzes. Het is een pittige keuze met veel mooie foto's!
Vanavond op mijn gemak maar eens alle foto's bekijken. Maar er zitten een aantal hele mooie bij zie ik al.
- Bijgewerkt
msnguy Ik neem aan dat je niet op je eigen foto mag stemmen?
Staat ook in de openingspost, lijkt me verder logisch dat je dat niet doet.
Er zitten zeker een aantal mooie foto's tussen, later even op m'n gemak de definitieve keuze maken.
Edit: gestemd!
Oef, wat ligt het niveau hoog. Ik kan vast die winst wel op mijn buik schrijven. Moet nog even kijken wat mijn drie favorieten worden.
Ik heb gestemt! Als fotograaf in opleiding heb ik niet alleen gekeken naar wat op de foto staat, maar ook hoe de foto is gemaakt, en de juiste balans tussen licht en donker. Er waren bijvoorbeeld wat fotos waar opzich niks mis mee was, maar je had een heel stuk boom of leegte aan een kant, ik zou voorstellen om die weg te snijden, tenzij het echt iets toevoegd aan de foto. Verder zaten er hele goede tussen, normaal ben ik niet zo van de fotos in het donker, maar toch is mijn nr.1 pick naar een donkere foto gegaan
Zo ik heb ook gestemd wat een pracht plaatjes best lastig nog.
Werkt goed @John ! Complimenten!
Wat zitten er mooie plaatjes tussen. Ik heb gestemd, benieuwd naar de andere meningen!
Natuurlijk ook gestemd!! Moge de beste/mooiste foto winnen!
ArcovandenBroek Staat ook in de openingspost, lijkt me verder logisch dat je dat niet doet.
Daar had ik overheen gelezen. Ik herinner me nog een fotowedstrijd waar iedereen op zijn/haar eigen foto stemde, vandaar die vraag .
Inmiddels heb ik op 3 foto's gestemd. Ik heb gelet op belichting, compositie en 1 foto sprong eruit qua emoties. Moge de beste winnen!
Ook gestemd
Ook gestemd!!
Gestemd! Er zitten een paar hele mooie plaatjes tussen!
Gestemd!
Gestemd.
gestemd!
Het was lastig, maar toch 3 foto's kunnen kiezen.
Gestemd
Gestemd