Gisteren naar een mega druk PHL gegaan en de kans gehad om Crazy Bats uit te proberen. Eerlijk is eerlijk, ik ben geen fan van VR. Maar als alle VR coasters de kwaliteit hebben van deze attractie is het best prima! Temple of the Night Hawk is dan ook met 4 minuten ritduur een perfecte ride om VR in te voeren. De baan gaan niet te extreem en heeft voldoende tijd om een leuk verhaaltje af te spelen van Crazy Bats.
Crazy bats is een leuke film en duurt ook vrij lang! De film komt echt ten goede van de baan. Door de ruime rit tijd kan je een iets completere film neerzetten! Enige minpuntje was dat de bril een beetje drukt op de neus. Temple is de perfecte achtbaan voor deze VR coaster en vooral de haarscherpe beelden, in combinatie met de geweldige techniek die ze hebben gebruikt maakten dit wel tot een tof visueel feestje.
Voor de rest een prima dag gehad in het park, eigenlijk alles kunnen doen. Ook even een Quick pass gehaald om nog wat extra attracties te kunnen doen, want wat was het druk. Verbaasde me wel dat ze bij Taron lage dispatch tijden haalden en dat ik na een dagje PHL wel enorm benauwd was geworden door het velen gerook. Vooral in de wachtrij van Taron was het voor mij eigenlijk niet meer prettig. Hopelijk kan PHL daar nog even kritisch naar kijken.
Daarnaast direct een vraag; waarom draait River Quest nog steeds niet met 2 liften?